آخرین وضعیت۳ لژیونر ایرانی در ترکیه؛ ریزش هتل ۷ طبقه



رییس انجمن فوتبال قطع عضو ایران با اظهار بی‌اطلاعی نسبت به وضعیت ۳ لژیونر این رشته در زلزله اخیر در ترکیه، گفت: از طریق سفارت و سرمربی تیم فوتبال قطع عضو ترکیه در حال پیگیری وضعیت این ۳ ملی پوش هستیم اما هنوز هیچ اطلاع دقیقی نداریم.

جعفر عسگری در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت ۳ ملی پوش فوتبال قطع عضو ایران پس از وقوع زلزله در ترکیه، اظهار کرد: مهدی سعیداوی، محمدرضا میراحمدی و حامد مطرودی ۱۸ سال است که در فوتبال قطع عضو فعالیت می‌کنند که سعیداوی و میراحمدی ۵ سال است به عنوان لژیونر در تیم مالاتیا ترکیه بازی می‌کردند و حامد مطرودی نیز امسال به عنوان لژیونر با این تیم قرارداد بسته بود.

وی گفت: متاسفانه در جریان وقوع زلزله هتلی که این ۳ بازیکن در آنجا مستقر بودند کاملا ریزش کرده و هنوز هیچ اطلاعی از وضعیت آنها نداریم، متاسفانه از روز گذشته تاکنون شایعات زیادی در خصوص این ۳ بازیکن مطرح شده که تمام شایعات کذب محض است و من مرتب از طریق سفارت و سرمربی تیم فوتبال قطع عضو ترکیه در جریان آواربرداری و وضعیت این بازیکنان هستم که البته تا این لحظه هیچ خبری از وضعیت این ۳ بازیکن در دسترس نیست.

رییس انجمن فوتبال قطع عضو ایران تصریح کرد: این ۳ بازیکن در یک هتل ۷ طبقه سکونت داشتند که کل طبقات این هتل ریزش کرده و فعلا از ۳۰ نفری که در هتل اسکان داشتند ۵ نفر را از زیر آوار خارج کرده‌اند که ۳ نفر زنده بودند. هنوز از بازیکنان فوتبال قطع عضو هیچ اطلاعات خاصی در دسترس نیست و هرگونه اطلاع رسانی دیگر کذب محض است.

انتهای پیام



منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا