آزمون استخدامی وزارت نفت در بوشهر برگزار می‌شود



ایسنا/بوشهر استاندار بوشهر گفت: برای نخستین بار آزمون استخدامی وزارت نفت برای جذب نیروهای جوان و متخصص در صنایع پارس جنوبی در استان بوشهر برگزار می‌شود.

احمد محمدی‌زاده صبح امروز در نشست با مدیران ستادی استانداری بوشهر با تبریک میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) و گرامیداشت روز دختر به انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری پرداخت و اظهار کرد: دشمنان برای مشارکت حداقلی از هم اکنون برنامه‌های خود را اجرایی کرده‌اند و باید از همه ظرفیت‌ها برای مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۱ اسفند استفاده شود.

وی با تأکید بر فراهم شدن افزایش رضایت‌مندی مردم در ارائه خدمات و تحقق مطالبات آنان گفت: با تخصیص اعتبارات عمرانی باید زمینه تسریع در تکمیل پروژه‌ها و افتتاح آنها فراهم شود.

استاندار بوشهر تسریع در طرح‌های نهضت ملی مسکن و واگذاری زمین به جامعه هدف را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: استان بوشهر در اجرا طرح نهضت ملی مسکن در کشور رتبه پنجم کسب کرد که باید با فعال‌تر شدن طرح‌های ساخت مسکن رتبه استان بوشهر و رضایتمندی مردم افزایش یابد.

محمدی‌زاده به طرح‌های اشتغال‌زایی پرداخت و با قدردانی از دست‌اندرکاران این حوزه خاطر نشان کرد: در سال ۱۴۰۱ با انجام طرح‌های مختلف، استان بوشهر در عرصه کاهش نرخ بیکاری و افزایش اشتغال‌زایی رتبه سوم کشوری کسب کرد.

وی با اشاره به فراهم شدن اشتغال جوانان در طرح‌های وزارت نفت گفت: برای نخستین بار آزمون استخدامی وزارت نفت برای جذب نیروهای جوان و متخصص در صنایع پارس جنوبی در استان بوشهر برگزار می‌شود و ۱۰۰ درصد سهمیه استخدامی این طرح، به نیروهای بومی استان بوشهر اختصاص دارد.

استاندار بوشهر با بیان اینکه یک هزار نفر مهندس جذب پالایشگاه‌های گاز می‌شوند تصریح کرد: در این راستا استخدام نزدیک به ۴۰۰ نفر در آموزش و پرورش، ۱۰۰ نفر در دستگاه‌های دولتی و ۱۶۰ نفر در شرکت‌های پیمانکاری نیروگاه اتمی بوشهر در بهبود وضعیت اشتغال موثر است.

محمدی‌زاده مهار تورم و رشد تولید را یکی از محورهای اصلی امسال دانست و بیان کرد: با توجه به انعقاد تفاهم‌نامه‌ها برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در طرح‌های مختلف برای اجرایی شدن این طرح‌ها باید همه بسیج شوند.

انتهای پیام



منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا