آسمان مه‌آلود و بارش برف و باران در تهران/ کاهش دما طی امروز



بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران وضعیت جوی این استان،آسمان نیمه‌ابری تا ابری و مه آلود در بعضی ساعات بارش باران و برف و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش ایسنا، با بررسی نقشه‌های هواشناسی، تصاویر ماهواره ای و خروجی مدل‌های پیش‌یابی عددی از امروز تا صبح چهارشنبه (۱۱ تا ۱۲ بهمن) با فعالیت متناوب سامانه بارشی آسمان نیمه‌ابری تا ابری و مه آلود در بعضی ساعات بارش باران و برف و وزش باد شدید، در مناطق مستعد احتمال رعد وبرق و بارش تگرگ و در ارتفاعات بارش برف گاهی کولاک برف و تا صبح پنجشنبه (۱۳ بهمن) احتمال وقوع بهمن پیش‌بینی می‌شود.

از عصر پنجشنبه تا صبح جمعه (۱۳ تا ۱۴ بهمن) با عبور موجی زودگذر افزایش ابرناکی و بارش برف و باران به‌ویژه در ارتفاعات مورد انتظار است.

در روز پنجشنبه در مناطق پرتردد شهری غبار محلی و کاهش کیفیت هوا رخ خواهد داد. امروز کاهش دما ، فردا افزایش دما و از فردا شب تا روز شنبه(۱۵ بهمن) روند کاهش نسبی دما به‌ویژه در دماهای کمینه شبانه پیش‌بینی می‌شود.

آسمان تهران فردا (۱۲ بهمن) قسمتی ابری و گاهی وزش باد و در بعد از ظهر وزش باد شدید با حداقل دمای ۱- و حداکثر دمای ۱۰ درجه سانتیگراد و طی ‌پنجشنبه (۱۳ بهمن ) قسمتی ابری و غبار محلی و از بعد از ظهر افزایش ابر و در اواخر وقت بارش پداکنده با حداقل دمای صفر و حداکثر دمای ۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طی ۲۴ ساعت گذشته نیز، ایستگاه فیروزکوه آلودگی- امین‌آباد با کمینه دمای ۷- سردترین ایستگاه هواشناسی بود.

انتهای پیام



منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا