آغاز به کار دبیرخانه و کارگروه فرهنگ سازمانی استان تهران



نخستین جلسه کارگروه فرهنگ سازمانی زیرمجموعه شورای فرهنگ عمومی استان تهران به دبیری سازمان جهاد دانشگاهی تهران، ۲۰ دی‌ماه در محل تالار گفت‌وگوی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران تشکیل می‌شود.

به گزارش ایسنا، دکتر هاشم واعظی، سرپرست پژوهشکده مطالعات توسعه سازمان جهاد دانشگاهی تهران هدف از تشکیل این کارگروه را ترسیم نقشه‌راه برای سنجش، پایش و ارتقای فرهنگ سازمانی دستگاه‌های استان تهران و عملیاتی‌کردن این اهداف دانست.

وی افزود: به‌علت سوابق و تجارب جهاد دانشگاهی به‌عنوان یک نهاد فرهنگی و دانشگاهی مستقل، وظیفه دبیری این کارگروه به این سازمان واگذار شد و ان‌شاا… فعالیت دبیرخانه دائمی فرهنگ سازمانی در این هفته همزمان با تشکیل نخستین جلسه کارگروه فرهنگ سازمانی آغاز بکار خواهد کرد.

شناخت، بازنگری و ارتقای فرهنگ سازمانی دستگاه‌های اداری و اجرایی یکی از دغدغه‌های مهم شورای فرهنگ عمومی استان تهران است که این مهم در یکصد و بیست و چهارمین جلسه این شورا مطرح و تشکیل کارگروه فرهنگ سازمانی با مسئولیت سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران و با دبیری سازمان جهاد دانشگاهی تهران (پژوهشکده مطالعات توسعه) به تصویب رسید.

در این کارگروه شماری از صاحب­نظران حوزه فرهنگ سازمانی و مدیران سازمان­های ذی‌ربط شامل وزارت فرهنگ و  ارشاد اسلامی، مرکز پژوهش‌­های مجلس شورای اسلامی، فرماندهی نیروی انتظامی تهران بزرگ، سازمان تبلیغات اسلامی، دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری تهران، دفتر شهری و شوراهای استانداری تهران، سازمان مدیریت و برنامه‌­ریزی استان تهران، امور حقوقی استانداری تهران، آموزش و پرورش شهر تهران، آموزش و پرورش شهرستان­های تهران، بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ، سازمان تأمین اجتماعی شهرستان­های استان تهران، شهرداری اسلام‌شهر، وزارت اقتصاد و دارایی استان تهران و شبکه پنج سیما حضور دارند.

انتهای پیام



منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا