آلومینیوم متضررترین تیم از ناحیه داوری هاست/ما بیشتر از پرسپولیس ضرر کرده ایم


ایسنا/مرکزی مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک گفت: توقع داریم نظارت بر کار داوران بیشتر شود تا اشتباهات به حداقل رسیده و تیمی مثل آلومینیوم بیشتر از این از داوری متضرر نشود.

محمد رجائیان در آستانه دیدار حساس تیمش برابر سرخپوشان پایتخت در هفته هجدهم لیگ برتر، در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: شرایط عمومی فوتبال این روزها به سمتی است که اشتباهات تاثیرگذاری در تعدادی از بازی ها انجام شده، اما متضررترین تیم از داوری ها تیم آلومینیوم بوده است و در چند هفته اخیر در دیدار با فولاد، هوادار و صنعت نفت چند اشتباه تاثیرگذار و چند امتیاز مهم به ضرر تیم ما انجام شد. اگر این اشتباهات نبود اکنون تیم ما بهترین خط دفاعی لیگ برتر را داشت و در مکان پنجم جای می گرفت.

وی ادامه داد: شاید پرسپولیس هم از داوری متضرر شده باشد، اما اشتباهاتی که به ضرر آلومینیوم بوده بیشتر بوده است. ما توقع نداریم در دیدار روز چهارشنبه آلومینیوم و پرسپولیس داور به نفع ما سوت بزند بلکه توقع داریم داور با تمرکز کافی و بدون توجه به حواشی حق را به حقدار بدهد.

رجائیان افزود: به شخصه معتقدم اشتباهات داوری در فوتبال ایران نمی تواند عمدی باشد و داوران لیگ برتر همگی باشرف هستند، اما توقع داریم نظارت بر کار داوران بیشتر شود تا اشتباهات به حداقل رسیده و تیمی مثل آلومینیوم بیش از این از داوری متضرر نشود.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک در پایان گفت: تیم ها هزینه های زیادی برای تیم داری در لیگ برتر انجام می دهند و مربیان و بازیکنان هم در طول هفته زحمات زیادی می کشند و در این شرایط توقع نداریم چند هفته اشتباهات تاثیرگذار داوری به ضرر یک تیم باشد.

انتهای پیام


منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا