آلیسون: در سال جدید هیچ عذر و بهانه‌ای قبول نیست



دروازه‌بان برزیلی لیورپول می‌گوید در سال جدید لیورپول باید بهتر از قبل باشد و هیچ عذر و بهانه‌ای قبول نخواهد بود.

به گزارش ایسنا و به نقل از ساکرنت، لیورپول با وجود عملکردی نه چندان خوب برابر لسترسیتی سال ۲۰۲۲ را با برتری ۲ بر یک برابر این تیم به پایان رساند. در واقع دو گل به خودی  لیورپول را نجات داد و آلیسون دروازه‌بان  برزیلی این تیم اعتراف کرد که آن‌ها باید در سال جدید پیشرفت کنند.

آلیسون پیش از دیدار لیورپول برابر برنتفورد گفت: ما نمی‌توانیم در سال جدید به بهانه تکیه کنیم. بازی با لستر دومین بازی ما در لیگ برتر  بود که بعد از جام جهانی انجام دادیم. بازیکنانی که استراحت داشتند در این دیدار بازی نکردند. آن‌هایی که به جام جهانی رفتند تمرین کردند و حالا آماده هستند تا برای تیم به میدان بروند. باید سال جدید را خوب شروع کنیم. باید جام جهانی و همه اتفاقات سال قبل را فراموش کنیم.

او در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: الان لحظه واقعاً مهمی از فصل خواهد بود و ما باید تمرکز کنیم. باید بهتر کار کنیم. ما می‌توانیم مطمئناً این کار را انجام دهیم.

لیورپول پس از چهار پیروزی متوالی در لیگ برتر، تنها پنج امتیاز از چهار تیم برتر فاصله دارد. باخت‌های عجیب برابر ناتینگهام فارست و لیدز به دست فراموشی سپرده شدند و قرمزها کودی گاکپو ستاره جام جهانی را نیز به خدمت گرفته‌اند. این بازیکن هلندی در قطر توانست ۳ گل به ثمر برساند و تیم‌های زیادی خواستار جذب او بودند ولی در نهایت سران آیندهوون او را به لیورپول فروختند.

شاگردان یورگن کلوپ برای اولین بازی خود در سال ۲۰۲۳ به لندن سفر می‌کنند تا قبل از دیدار  با وولوز در جام حذفی، با برنتفورد روبه‌رو شوند. مشخص نیست که آیا گاکپو برای اولین بازی خود در دسترس خواهد بود یا خیر، زیرا لیورپول همچنان لوئیز دیاز و دیوگو ژوتا را در خط حمله ندارد.

انتهای پیام



منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا