آماده‌سازی پست برق باغملک برای گذر از پیک تابستان



ایسنا/خوزستان مدیر امور انتقال ناحیه مارون شرکت برق منطقه‌ای خوزستان گفت: با هدف آمادگی شبکه برای گذر از پیک مصرف تابستان، ۸ نیم مجموعه آداپتور( گل میخ) در پست ۱۳۲ کیلوولت باغملک تعویض شد.

رضا محمدیان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تعویض هادی خط پست برق ۴۰۰ کیلوولت باغملک به پست ۱۳۲ کیلوولت باغملک با هادی پرظرفیت و افزایش بار این خط در تابستان گذشته، باعث افزایش بار در پست باغملک ۱۳۲ و بوجود آمدن ترموویژن در تعداد ۸ دستگاه از کلیدهای هوایی‌ بخش ۱۳۲ کیلوولت این پست شد.

وی افزود: به منظور رفع دیفکت و با توجه به اهمیت پست باغملک ۱۳۲ در تامین بار شهرستان باغملک و به عنوان پستی که ترانزیتی عمل می‌کند (کمک به پست های اهواز در شرایط پیک بار)، تعویض ۸ نیم مجموعه آداپتور ( گل میخ) به جای تعویض کلید هوایی، در دستور کار قرار گرفت.

مدیر امور انتقال ناحیه مارون شرکت برق منطقه‌ای خوزستان تصریح کرد: از مهمترین مزایای این اقدام می‌توان به افزایش قدرت انتقال کلیدهای هوایی از ۱۲۵۰ آمپر به ۳۰۰۰ و ۱۶۰۰ آمپر با توجه به برنامه در مدار قرار گرفتن ترانس سه باغملک ۴۰۰ و افزایش بار این کلیدها در تابستان جاری و صرفه‌جویی در عدم خرید ۸ دستگاه کلید هوایی و هزینه‌ها و کاهش زمان نصب آن، اشاره کرد.

انتهای پیام



منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا