آموزه‌های قرآن و عترت بهترین اصول مدیریت و زندگی هستند



ایسنا/لرستان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در آیین اختتامیه مسابقه «فجر ولایی» با بیان اینکه بهترین اصول صحیح زندگی و مدیریت صحیح یک جامعه آموزه‌های قرآن و عترت هستند بر توجه ویژه بر این اصول در بین خانواده‌ها تأکید کرد.

منصور احمدی پانزدهم بهمن در آیین اختتامیه مسابقه «فجر ولایی» که در تالار شهید آوینی مجتمع فرهنگی هنری ارشاد خرم‌آباد برگزار شد، با بیان اینکه باید به پدران و مادرانی که فرزندان خود را با قرآن آشنا و مأنوس می‌کنند تبریک گفت، اظهار کرد: امروزه با پیشرفت تکنولوژی و علم فرصت سوءاستفاده از علم نیز فراهم شده است؛ بنابراین باید فرزندان خود را در این زمینه هوشیار کرده و تلاش کنیم تا کودکان و نوجوانان در مسیر درستی که بتوانند نویدبخش آینده درخشانی برای کشور باشند، قرار گیرند.

وی با اشاره به اینکه فقط تربیت قرآنی کودکان کافی نیست افزود: باید آنان را در طی این مسیر همواره همراهی کرد چرا که در این راه دشمنان موانع زیادی را ایجاد خواهند کرد؛ اما باید سعی کنیم فرزندان خود را همچنان در مسیر قرآن و عترت حفظ کنیم.

احمدی با اشاره به اینکه در قرآن کریم تمام آموزه‌های تربیتی فرزندان ما وجود دارد و اگر با این کتاب آسمانی بیشتر آشنا شویم راه تربیت کودکان ونوجوانان هموار می‌شود افزود:  بهترین اصول صحیح زندگی و مدیریت صحیح  یک جامعه آموزه‌های قرآن و عترت هستند.

در ادامه این آیین احمد کاظمی، رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با تأکید بر شبکه‌سازی و تربیت نسل کودکان قرآنی، افزود: کودکان قرآنی می‌توانند مساجد محل خود را احیا و پویا کنند و در این راه مؤسسات قرآنی نیز می‌توانند اثربخش واقع شوند.

وی با اشاره به اینکه حدود ۳۰۰ نفر در سه رده سنی نونهالان، کودکان و نوجوانان در این جشنواره شرکت کردند بیان کرد: این مسابقه به مدت سه روز در مؤسسه رهروان حضرت فاطمه(س) با همکاری خانم ایازی مدیر مؤسسه برگزار شد که در پایان ۲۰ نفر برگزیده و با اهدای لوح و هدایایی از آنان در این مراسم تجلیل به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام



منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا