ابلاغ بخشنامه اجرایی طرح پویش دانشگاه آزاد


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بخشنامه اجرایی طرح پویش این دانشگاه را ابلاغ کرد.

به گزارش ایسنا، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بخشنامه اجرایی طرح پویش را به رؤسای استان ها و واحدهای ویژه دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ کرد.

در این بخشنامه آمده است: براساس راه‌کنش‌ها، اقدامات و اهداف کمی متناظر بسته کاری «ارتقای کیفیت و کارآمدی دوره‌های تحصیلی» سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی و به منظور مشارکت در افزایش مهارت دانشجویان، توانمندسازی دانشجویان از طریق آموزش مبتنی بر عمل، شناسایی افراد دارای شایستگی‌های شغلی و تربیت نیروی ماهر برای آینده و با توجه به تجربه موفق اجرای طرح پویش در برخی استان ها، این بخشنامه به منظور اجرا ابلاغ می‌شود.

به پیوست این بخشنامه، شیوه‌نامه طرح پویش دانشگاه آزاد اسلامی به تفصیل در اختیار تمامی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی قرار گرفته است که دارای اهدافی ازجمله تأمین نیروی متخصص و ماهر موردنیاز تولید، خدمات و بازار کار، توأم کردن آموزش و مهارت و افزایش سطح کارآمادگی دانشجویان، هموار کردن زمینه‌های اشتغال و ایجاد آینده شغلی برای دانشجویان، تربیت نیروی کارآفرین، توزیع متناسب دانشجویان در رشته های موردنیاز کشور و… است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی،در این شیوه‌نامه به موارد دیگری ازجمله شرایط و وظایف دانشجویان شرکت‌کننده در طرح پویش، وظایف واحد دانشگاهی، وظایف حامی و وظایف سازمان اشاره شده است.

انتهای پیام


منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا