اجرای دومین مرحله از طرح مبارزه با احتکار اقلام دارویی و بهداشتی



رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از اجرای دومین مرحله از طرح سراسری تشدید مبارزه با احتکار اقلام بهداشتی، پزشکی و دارویی خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار حسین رحیمی در تشریح اجرای دومین مرحله طرح سراسری تشدید مبارزه با احتکار اقلام بهداشتی و پزشکی اظهار داشت: با توجه به سرمای هوا و احتمال بروز بیماری‌هایی از قبیل سرماخوردگی و آنفلوآنزا و … در کشور و نیاز جامعه به تامین و توزیع مناسب اقلام بهداشتی، پزشکی و دارویی در سطح بازار برخی از عناصر سودجو و فرصت‌طلب با اهدافی از قبیل کسب سودهای نامشروع، ایجاد نارضایتی عمومی و اخلال در مدیریت تولید و توزیع کشور، این بازار را مورد هدف قرار داده و با سوءاستفاده از فرصت پیش آمده در صدد جمع آوری، دپو و احتکار اقلام مذکور بودند.

وی افزود: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی با تدوین برنامه و ترسیم چشم انداز مأموریتی و همچنین با برنامه ریزی عملیاتی صحیح و عملی، اخلالگران و محتکران حوزه اقلام بهداشتی و پزشکی را طی ۷۲ ساعت گذشته در کشور شناسایی کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا تصریح کرد: در این راستا کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی در یک طرح سراسری و متمرکز به محل‌های مورد نظر اعزام و در بازدید و بازرسی از محل دپو و نگهداری اقلام پزشکی، بهداشتی و دارویی، انواع کالا از قبیل سرم و سرنگ، داروهای ترکیبی، مواد شوینده و ضدعفونی کننده، اقلام دارویی و تجهیزات پزشکی، ماسک و دستکش و … را کشف کردند.

بنابر اعلام پایگاه خبری پلیس، سردار رحیمی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه را بیش از ۳۴۰ میلیارد ریال برآورد کردند، ادامه داد: در این زمینه ۶۵ متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی ضمن تقدیر و تشکر از همراهی خوب مردم ولایت‌مدار با پلیس امنیت اقتصادی خاطرنشان کرد: شناسایی فرآیندها و رویه‌های ناسالم اقتصادی به صورت مداوم و مستمر در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی بوده و همواره با اقتدار نسبت به حذف بسترهای فسادزا در نشانگاه‌های اقتصادی اقدام می‌کند.

انتهای پیام



منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا