اجرای طرح‌ هوشمند سازی شبکه دولت در دستگاه‌های اجرایی مازندران



ایسنا/مازندران معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران، گفت: دستگاه‌های اجرایی استان باید نسبت به ارائه خدمات بیشتر غیر حضوری اقدام کنند. مردم باید از اجرای طرح‌های هوشمند سازی شبکه دولت منتفع شوند.

 به گزارش ایسنا، امید محبی امشب در جلسه شورای راهبردی و توسعه مدیریت استان، اظهار کرد: لازم است فرمانداران نسبت به ارائه گزارش دقیق آماری از وضعیت بانک‌های مازندران اقدام کنند و در این راستا با سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تعامل و همکاری لازم را معمول نمایند .

 وی با تاکید براینکه تمامی بانک‌های مازندران باید به سامانه احراز هویت ثبت احوال مجهز شوند تا شاهد افزایش ارائه خدمات هوشمند به مردم باشیم، افزود: فراوانی ارائه خدمات در دستگاه‌ها به ویژه بانک‌ها از اهمیت زیادی برخوردار است که بانک‌های استان می‌بایست نسبت به ممنوعیت دریافت مدارک هویتی اقدام کنند.

محبی با اظهار اینکه قدرت نظارتی دفتر شهری استانداری با افزایش خدمات هوشمند در شهرداری‌ها افزایش پیدا می‌کند، تصریح کرد: لذا تمامی شهرداری‌های مازندران باید نسبت به ارائه خدمات یکپارچه هوشمند اقدام نمایند. وی مجهز شدن شهرداری‌ها به سامانه خدمات یکپارچه و هوشمند را موجب افزایش کارآمدی و کیفیت در ارائه خدمات به مردم دانست و ادامه داد: شهرداری‌هایی که در اجرای قانون مناسب سازی اقدامات قابل توجهی از قبیل احداث پارک و یا محله استاندارد کرده‌اند باید توسط بهزیستی تجلیل شوند.

معاون توسعه و مدیریت منابع استانداری مازندران، اظهار کرد: احراز هویت غیر حضوری مورد وثوق در دستگاه اجرایی مازندران به صورت پایلوت باید اجرایی شود تا به عنوان نمونه در سطح کشور بتوانیم خودمان را معرفی کنیم.

این مسئول افزود: برخی دستگاه‌های اجرایی استان از جمله اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی باید نسبت به ارائه خدمات بیشتر غیر حضوری اقدام کنند. مردم از اجرای طرح‌های هوشمند سازی شبکه دولت باید سودمند شوند.

انتهای پیام



منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا