اجرای پویش «پرچم افتخار» در پایتخت در دهه فجر


مدیر عامل سازمان زیباسازی شهر تهران گفت: پایتخت با اجرای پویش «پرچم افتخار»، اکران های فرهنگی ویژه و نصب المانهای یادآور ایام انقلاب به استقبال چهل و چهارمین بهار انقلاب رفت.

به گزارش ایسنا، رضا صیادی با اشاره به اکران فرهنگی پویش «پرچم افتخار» در پایتخت همزمان با فرارسیدن ایام دهه فجر، افزود:
این پویش روایتگر نقاط عطف بعد از پیروزی انقلاب اسلامی است و در این پویش فرهنگی چهل و چهار سال همراهی و در کنارهم بودن ملت شریفمان از جمله دفاع مقدس، آزادی خرمشهر، کشف واکسن کرونا، پیشرفت‌های دانش هسته‌ای، رحلت امام (ره) و … به تصویر کشیده می شود.

مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرتهران گفت: رونمایی از المان حاج قاسم در بزرگراه شهید سلیمانی، برگزاری رویداد هنری «کاتبان روایت انقلاب» و برگزاری آیین «سرو قامتان» در محل عمارت عین الدوله و رونمایی از ۱۱ نقاشی دیواری از جمله برنامه‌های ایام دهه فجر است که توسط سازمان انجام می شود.

بر اساس گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل سازمان زیباسازی شهر تهران، اکران های فرهنگی ویژه، آماده سازی و نصب ۶ عدد تلویزیون شهری، ۴ عدد رادیو انقلاب و ۱۹ دوربین عکاسی در نقاطی از شهر، اجرای تونل پرچم و نصب ابر پرچم، توزیع ۱۰۰ هزار پرچم کشورمان، اجرای ۴۰ موکب در سطح شهر ، نصب حجله نمادین شهدای انقلاب در پلازای میدان هفتم تیر، اجرای ویدئو مپینگ و نورافشانی در سطح شهر از دیگر برنامه‌های سازمان به مناسبت جشن انقلاب است.

انتهای پیام


منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا