احمد نجفی: کسی جرات ندارد چشم طمع به این مملکت داشته باشد

احمد نجفی می‌گوید: من استقلال کشورم را دوست دارم و از آن حمایت می‌کنم. هر کسی هم که به وطنم چشم‌داشتی داشته باشد، با همین سن و سال خودم مقابلش می‌ایستم.

احمد نجفی –  بازیگر تلویزیون و سینما – در گفت‌وگو با ایسنا درباره حوادث اخیر و نگرانی از بابت به خطر افتادن تمامیت ارضی کشور در پی برخی اتفاق‌ها، تصریح کرد: هر جا می‌روم به من نسبت‌هایی می‌دهند و فکر می‌کنند حرف‌های من از سر وابستگی‌هایی است اما من قرآن را قسم می‌خورم که حتی خانه و ماشین از خودم ندارم و سالی یک‌بار اسباب‌کشی می‌کنم. البته می‌گویند پول‌ها را قایم کرده‌ای، الان هم می‌دانم با انتشار این گفت‌وگو باز هم فحش و توهین می‌خورم اما حرفم این است که غلط می‌کند کسی بخواهد و جرات کند چشم طمع به این مملکت داشته باشد تا یک عده بخواهند سوء استفاده کنند. ولی در عین حال می‌گویم این راهش نیست و با صرف شعار دادن نمی‌شود مسائل بنیادین را حل کرد.

 در همین زمینه بخوانید:

* هشدار حامد بهداد درباره”زمزمه بدخواهان برای تجزیه ایران”

* بهزاد فراهانی: ترس از نفوذ تجزیه‌طلبان در مطالبات مردم/ خواسته مردم زندگی مطلوب و عدالت است

* سیروس همتی: کم‌توجهی مردم را دلگیر کرده است/ اعتراض‌ها رنگ و بوی تجزیه‌طلبی نداشته و نباید داشته باشد

این بازیگر پیشکسوت همچنین گفت: من خسته شده‌ام از بس توهین شنیده‌ام. من مملکتم و وطنم و همه مردم کشورم را دوست دارم اما متاسفانه بدترین هتاکی‌ها به من شده است. ۱۰ سال است که فقط بایت شورای عالی سینما فحش می‌خورم. چرا باید من و خانواده من ناسزا بشنوند. توهین هم حد و اندازه دارد. اما مهمتر این است که به فکر کارهای اصولی و مؤثر باشیم. این روزها بعدا یادمان نرود. وقتی اوضاع آرام شد ما هم دوباره آرام ننشینیم و به فکر اصلاح مملکت باشیم.

نجفی افزود: مدت‌هاست حداقل در صنف خودم دغدغه کشورم و حفظ آن را داشته‌ام اما هیچکس مرا جدی نمی‌گیرد و اشتباه قضاوتم می‌کنند. خیلی از بحث‌ها باید دو سال پیش می‌شد تا این وضعیت به وجود نیاید و تمامیت مملکت به خطر نیفتد. متاسفانه گویا همه ما خواب بوده‌ایم. آقای فلانی هم که عزیز تلویزیون بوده حق دارد، چون به او دم داده‌اید، رسیده‌اید و ثروت مملکت را به آنجا برده‌اید، پس حق با اوست؛ چون فردا هم باز او عزیزکرده است و ما توسری‌خور هستیم. تعارف‌ها را کنار بگذاریم.

احمد نجفی در پایان تصریح کرد: مملکت همه ما حال خوشی ندارد و باید برای برون‌رفت از این وضعیت کاری کرد. البته باید در گذشته کاری می‌کردیم. ولی به هر حال استقلال کشورمان آنقدر مهم است که تاکید می‌کنم برای حمایت از آن، هر کسی چشم‌داشتی به وطنم داشته باشد، با همین سن و سالم به میدان می‌روم و مقابلش می‌ایستم.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا