اختصاص وام سفر ۳۰ میلیون تومانی و رونمایی از پلتفرم سفر ارزان



مدیرعامل شرکت مادرتخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی از رونمایی پلتفرم جدیدی به نام «ایران‌سفر» با هدف ارزان‌سازی سفر و تخصیص ۳۰ میلیون تومان وام سفر به کارکنان دولت از محل تهسیلات تبصره ۱۸ خبر داد.

به گزارش ایسنا، روح‌الله حسین‌زاده درباره این پلتفرم گفت: «ایران سفر» توسط شرکت مادر تخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی با همکاری بخش خصوصی به‌منظور ارزان‌سازی سفر طراحی شده و قرار است در نمایشگاه گردشگری و صنایع‌دستی تهران در بهمن‌ماه ۱۴۰۱ رونمایی ‌شود.

به گفته مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی، این پلتفرم با هدف توسعه و رونق سفر و گردشگری، به علاقه‌مندان خدمات ارزان‌ و مشاوره سفر ارائه می‌کند.

او ادامه داد: افراد با مراجعه به این پلتفرم می‌توانند علاقه‌مندی خود را برای سفر به نقاط مختلف اعلام کنند و علاوه بر دریافت مشاوره، سفر ارزانی را برنامه‌ریزی کنند.

حسین‌زاده همچنین گفت: با ۱۵ دستگاه تفاهم‌نامه امضا کردیم و با ابلاغ تبصره ۱۸، تسهیلاتی ارائه خواهد شد تا کارکنان دولت بتوانند از گردشگری و سفر ارزان استفاده کنند.

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی افزود: «کارت سفر» به صورت ارزان و اقساطی است و مبلغ تسهیلات آن ۳۰ میلیون تومان با نرخ چهار درصد برای هر خانوار است که با همکاری بانک شهر انجام خواهد شد.

حسین‌زاده افزود: «ایران سفر»، پلتفرم رسمی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خواهد بود. این مجموعه کمک جدی به بخش خصوصی خواهد کرد تا بتوانند توانمندی‌ها و ظرفیت‌های خود را در حوزه سفر ارزان ارائه کنند.

انتهای پیام



منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا