ادامه بررسی طرح اصلاح قانون بیمه کارگران ساختمانی در کمیسیون اجتماعی



سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از ادامه بررسی طرح دوفوریتی اصلاح ماده ۵ قانون بیمه اجتماعی کارگران ساختمانی در جلسه امروز کمیسیون اجتماعی خبر داد.

حسن لطفی در گفت و گو با ایسنا به تشریح جلسه امروز (دوشنبه) کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی پرداخت و بیان کرد: در جلسه امروز کمیسیون ادامه بررسی طرح دوفوریتی اصلاح ماده ۵ قانون بیمه اجتماعی کارگران ساختمانی مطرح بود که قبلا به صورت کلی تصویب شده بود و به علت اینکه با چالش مواجه شد، نمایندگان طرح دوفوریتی ارائه کردند و بحث جلسه امروز این بود که این مسأله به صورت دوفوریتی بررسی می شود.

وی افزود: امروز پیشنهاداتی که نمایندگان ارائه کرده بودند با حضور کارشناسان تأمین اجتماعی، نماینده کارگری و اعضای کمیسیون اجتماعی جلسه برگزار شد که اصلاحیه ای صورت گرفت و قرار بر این شد که این اصلاحیه در برنامه های صحن بارگزاری شود و نمایندگان مجلس اگر پیشنهادی دارند در صحن پیشنهادات خود را مطرح کنند.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: با توجه به اینکه بحث دوفوریتی است امیدواریم که به زودی به صحن علنی ارائه شود، چراکه اصلاحاتی که صورت گرفته هم منافع کارگر و کارفرما و همه منافع ذی نفعان را در نظر گرفته است.

انتهای پیام



منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا