ادامه فعالیت‌های خشم شبانه در غزه/ زخمی شدن چندین جوان فلسطینی

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از فلسطین الیوم، شهروندان فلسطینی امشب بار دیگر  فعالیت‌های موسوم به خشم شبانه علیه صهیونیست‌ها را در شرق شهر «رفح» در جنوب غزه آغاز کردند.

بر اساس این گزارش، نظامیان صهیونیست به سمت فلسطینیان گازهای اشک آور پرتاب کردند که  شماری از آنها زخمی شدند.

گروه‌هایی از جوانان فلسطینی در اعتراض به ادامه محاصره غزه از 15 سال قبل که از زمان حمله مه گذشته به غزه تشدید شد، راهپیمایی‌های شبانه‌ای را با عنوان فعالیت‌های خشم شبانه در نزدیکی مرزهای غزه با اراضی اشغالی به راه انداخته و با آتش زدن لاستیک‌ها و استفاده از بمب‌های صوتی به دنبال ایجاد دردسر برای ارتش رژیم اشغالگر و ساکنان شهرک‌های واقع در مجاورت نوار غزه هستند. 

 

 گروه‌های مقاومت فلسطین در نوار غزه عصر شنبه اعلام کردند که مهلت داده‌شده به رژیم صهیونیستی به پایان رسیده است و هیچ تغییری در وضعیت محاصره غزه ایجاد نشده است.

این گروه‌ها افزودند: «تشدید تدریجی از عصر شنبه با عملیات خشم شبانه در شرق غزه آغاز می‌شود و از روز یکشنبه، بالن‌های آتش‌زا و انفجاری به عرصه عملیات باز خواهد گشت».

رژیم صهیونیستی طی سه ماه گذشته بعد از جنگ یازده‌روزه اخیر، از اجرای تعهدات خود از قبیل کاهش محاصره و ترخیص برخی از اقلام و مواد به غزه و موافقت با ورود کمک‌های مالی به غزه طفره رفته است و انتظار می‌رود تداوم این گونه کارشکنی‌ها به آغاز دور جدیدی از درگیری‌ها در فلسطین اشغالی منجر شود.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا