ادعاهای ضدایرانی هرتزوگ در دیدار با رئیس کمیسیون اروپا – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان



به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه النشره، اسحاق هرتزوگ رئیس رژیم صهیونیستی در بروکسل با اورسولا فون درلاین رئیس کمیسیون اروپا دیدار و رایزنی کرد.

بر اساس این گزارش، رئیس رژیم صهیونیستی در این دیدار با بیان اظهارات و ادعاهای ضدایرانی، اتخاذ مواضع سختگیرانه تر اروپا در قبال ایران را خواستار شد.

هرتزوگ مدعی شد: اروپا باید در قبال ایران که تهدیدی برای تمام جهان از جمله اروپا می باشد مواضع سختگیرانه تری اتخاذ نماید.

وی در ادامه ادعاهای خود افزود: وقت آن رسیده است که اروپا موضع قدرتمند جدی در قبال ایران اتخاذ کند چرا که این کشور نه تنها برای اسرائیل و منطقه و خاورمیانه بلکه برای اروپا و جهان یک چالش به شمار می رود.

این در حالی است که اسحاق هرتزوگ رئیس رژیم صهیونیستی پیش از این درباره «فقدان گفتگو» و فروپاشی جامعه صهیونیستی از داخل هشدار داده و گفته بود: شرایط به وجود آمده به خاطر بحران سیاسی ناشی از اصلاحات قضایی نتانیاهو، همانند بشکه باروتی است که هر لحظه ممکن است منفجر شود.

هرتزوگ که پیش از این مخالفان او را به سکوت در قبال طرح های کابینه نتانیاهو متهم کرده اند، عنوان کرد: همه ما درباره اسرائیل نگران هستیم، در حالی که همه ما نسبت به آن تعهد داریم، فقدان گفتگو ما را به سمت فروپاشی داخلی پیش می برد و من صراحتاً به شما می گویم: بشکه مواد منفجره در آستانه انفجار قرار دارد، الان در شرایط عادی نیستیم و همه ما در قبال این شرایط مسئولیم.

رئیس رژیم صهیونیستی ادامه داد: با چشمان خود شکاف داخلی را می بینم، شکافی که هر روز عمیقتر می شود.



منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا