ادعای یدیعوت آحارونوت: «موساد» عامل حمله پهپادی در اصفهان است – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان



به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه شهاب نیوز، روزنامه یدیعوت آحارونوت امروز در گزارشی به نقل از مقامات آمریکایی مدعی شد: موساد عامل اصلی طراحی و اجرای حمله پهپادی اخیر در اصفهان بوده است.

در ادامه این گزارش با اشاره به این مساله که تل آویو مسئولیت حمله پهپادی در اصفهان را پذیرفته، آمده است: نتانیاهو سیاست «سرِ هشت پا» را در برخورد مستقیم با ایران به جای درگیری با همپیمانانش برگزیده است، سیاستی که در گذشته از سوی نفتالی بنت دنبال می‌شد و یائیر لاپید نیز به ادامه آن همت گماشت.

روزنامه صهیونیستی معاریو نیز امروز در گزارشی نوشت: سرویس‌های امنیتی اسرائیلی توصیه کرده اند که در برهه کنونی تقابل نظامی با ایران علیه موضوع هسته‌ای این کشور و فعالیت‌های نظامی اش در داخل ایران و حتی سوریه، افزایش یابد.

ادعاهای جدید رسانه‌های صهیونیستی در شرایطی مطرح شده که حمله اخیر پهپادی علیه یک مجتمع کارگاهی در اصفهان با تقابل مناسب پدافند هوایی این مرکز ناکام مانده بود.

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح اعلام کرد: شامگاه شنبه – هشتم بهمن – یکی از مجتمع‌های کارگاهی وزارت دفاع در اصفهان مورد حمله ناموفق ریزپرنده‌ها قرار گرفت که یکی از آنها با اصابت پدافند هوایی مجتمع و دو فروند دیگر در تله‌های پدافندی گرفتار و منفجر شدند.



منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا