ارزش‌های دفاع مقدس در پرتو نهضت جهاد تبیین حفظ می‌شود



مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان آذربایجان‌غربی گفت:جهاد تبیین امروز یک فریضه واجب، قطعی، فوری و همگانی است و ماندگاری ارزش‌های دفاع مقدس در پرتو نهضت جهاد تبیین تحقق می‌یابد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ جلیل وحیدی در آیین افتتاحیه کارگاه آموزشی روایتگری دفاع مقدس که در ارومیه برگزار شد، بیان کرد: حماسه عظیم دفاع‌مقدس یکی از بزرگترین افتخارات ملت ایران است و فرهنگ آن امروز می‌تواند منشاء تحول، پویایی و نسخه نجات بخش کشور در حوزه‌های مختلف باشد. راویان صادق دفاع مقدس باید با روایتگری عالمانه، آگاهانه و توام با خلاقیت و ابتکار ضامن استخراج این گنج عظیم باشند.

وی افزود:رهبر معظم انقلاب اسلامی فراموشی و تحریف را آسیب‌های جدی برای دفاع مقدس دانستند و فرمودند نباید اجازه داد این حماسه عظیم دستخوش این تهدیدات شود. اگر امروز نتوانیم واقعیت‌های دفاع‌مقدس را در جامعه درست تببین کنیم روزی فرا می‌رسد که دیگر خبری از فرهنگ و معارف دفاع مقدس در کشور نخواهد بود.

سرهنگ وحیدی گفت: بنابراین جهاد تبیین امروز یک فریضه واجب، قطعی، فوری و همگانی است و ماندگاری ارزش‌های دفاع مقدس در پرتو نهضت جهاد تبیین تحقق می‌یابد. بازگو کردن خدمات و دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل‌جوان امروز یک تکلیف و رسالتی خطیر محسوب می‌شود که بیشترین بار مسئولیت این جهاد نیز برعهده نخبگان، صاحبان تریبون و خواص جامعه است.

انتهای پیام



منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا