ارسلان کاظمی در جمع بهترین‌های بسکتبال غرب‌ آسیا

ارسلان کاظمی به عنوان بهترین ریباند کننده مسابقات سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا معرفی شد.

به گزارش ایسنا، فدراسیون جهانی بسکتبال در گزارشی به معرفی برترین بازیکنان مسابقات سوپر لیگ غرب آسیا (WASL) پرداخت که در بین آن‌ها، نام ارسلان کاظمی از تیم ذوب‌آهن اصفهان ایران نیز دیده می‌شود.

البته نفراتی مثل بهنام یخچالی، پری پتی و سجاد مشایخی به عنوان بازیکنانی از تیم‌های ایرانی (شهرداری گرگان و ذوب‌آهن اصفهان) نیز در آمارها رتبه‌های خوبی دارند، اما تنها ارسلان کاظمی است که در یک فاکتور، جایگاه نخست را در اختیار دارد.

ارسلان کاظمی در جمع بهترین‌های بسکتبال غرب‌ آسیا

امتیاز آورترین بازیکن در منطقه غرب آسیا:

«ادگار سوسا» ستاره اهل جمهوری دومنیکن تیم النفت عراق، با میانگین ۳۴.۷ امتیاز در ۷ بازی انجام شده، صدر جدول امتیاز آورترین بازیکنان دو لیگ غرب و خلیج را به خود اختصاص داده است. رکورد بیشترین امتیاز آوری این گارد ۳۵ ساله در مسابقات غرب آسیا، به بازی با الریاضی لبنان برمی‌گردد که ۴۶ امتیاز را کسب کرد.

ارسلان کاظمی در جمع بهترین‌های بسکتبال غرب‌ آسیا

بهترین ریباند کننده در منطقه غرب آسیا:

ارسلان کاظمی ستاره تیم ذوب آهن اصفهان، تنها نماینده از تیم‌های ایرانی است که در یکی از آمارهای ثبت شده توسط فیبا صدرنشین است. او با میانگین ۱۱.۲ ریباند در هر بازی، پیشتاز مسابقات منطقه غرب آسیا است. ستاره ایرانی اولین بازیکن تاریخ WASL بود که در یک شب، ۲۰ ریباند را به دست آورد.

ارسلان کاظمی در جمع بهترین‌های بسکتبال غرب‌ آسیا

بهترین پاسور در منطقه غرب آسیا:

فردی ابراهیم ستاره اردنی تیم ارتدکس کلاب نیز با ثبت میانگین ۷.۱ پاس منجر به امتیاز در هر بازی، عنوان بهترین پاسور رقابت‌های غرب آسیا را به خود اختصاص داد. او در بازی با الریاضی لبنان، ۱۲ پاس منجر به امتیاز ثبت کرد که بهترین رکوردش در این رقابت‌ها بود.

ارسلان کاظمی در جمع بهترین‌های بسکتبال غرب‌ آسیا

توپ‌ربا ترین بازیکن در منطقه غرب آسیا:

«آنتونی ویگینز» ستاره پست سه ۳۴ ساله و ۲۰۳ سانتی‌متری آمریکایی، با ثبت میانگین ۲.۷ توپ ربایی در هر بازی برای النفت عراق، صدر جدول را در میان سایر بازیکنان لیگ منطقه غرب آسیا در اختیار دارد.

انتهای پام


منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا