از عملکرد بازیکنانم رضایت دارم/ممانعت از حضور بازیکن ازبکستانی شوک منفی وارد کرد


ایسنا/هرمزگان سرمربی تیم هندبال بانوان فولاد هرمزگان گفت: از عملکرد بازیکنانم مقابل شهید شاملی کازرون رضایت دارم که تمامی توان خود را در این دیدار به کار بستند و از هیچ تلاشی فروگذاری نکردند.

فاطمه محمدخانی در گفت و گو با ایسنا، افزود: متأسفانه در دیدار برابر شهید شاملی کازرون یکی از تیم های قدرتمند و مدعی لیگ برتر هندبال کشور است، با بدشانسی نتیجه را واگذار کردیم.

وی با بیان اینکه شهید شاملی از بازیکنان ملی پوش بهره می برد و مدعی جدی قرار گرفتن بر روی سکو است، اظهار کرد: از عملکرد بازیکنانم رضایت دارم که تمامی توان خود را در این دیدار به کار بستند و از هیچ تلاشی فروگذاری نکردند.

محمدخانی با اشاره به اینکه عدم صدور مجوز بازی به دروازه بان ازبکستانی مان توسط فدراسیون هندبال شوک روانی نامناسبی قبل از شروع بازی به تیم فولاد هرمزگان وارد کرد، خاطرنشان کرد: در تعجبم در حالی که از یک هفته گذشته مدام پیگیر صدور مجوز این بازیکن بودیم و حتی کارت بازی دروازه بان ازبکستانی صادر شد و در تمرینات او را برای حضور در زمین آماده کرده بودیم به ناگاه صبح بازی اعلام می شود که نباید از این بازیکن استفاده شود زیرا هنوز فرآیند مجوزات قانونی وزارت کار صادر نشده است.

وی ادامه داد: چگونه برای بازیکنی که هنوز مجوز قانونی دریافت نکرده، کارت بازی صادر شده و به یکباره مانع از حضورش در زمین مسابقه می شوند و آیا این اشتباهات باید سبب لطمه خوردن تیم فولاد هرمزگان شود؟! آیا گفتن این موضوع در شب پنجشنبه و صبح جمعه که ادارات تعطیل هستند، کار صحیح و درستی است؟!

سرمربی تیم هندبال بانوان فولاد هرمزگان در پایان گفت: به بازیکنانم ایمان دارم و به طور حتم در دیدارهای آتی به مسابقات بازخواهیم گشت و پتانسیل واقعی فولاد هرمزگان را به همگان نشان خواهیم داد.

انتهای پیام


منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا