از نقد هراسی نداشته باشیم



دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی گفت: خدا را شاکریم بعد از رحلت امام شاگرد خلف ایشان مقام معظم رهبری ادامه دهنده راه ایشان است؛ از نقد هراسی نداشته باشیم، قبل از این‌که دیگران نقدمان کنند خودمان خودمان را نقد کنیم و بعد از انتقاد دنبال ترمیم و تصحیح امور باشیم.

حجت‌الاسلام محمدعلی انصاری پیش از ظهرامروز؛ دوشنبه ۸ خرداد ماه در نشست خبری تشریح آخرین اقدامات مرتبط با مراسم بزرگداشت چهاردهم خرداد؛ سالگرد ارتحال امام خمینی بیان کرد: پیام جمهوری اسلامی این است که باید در همه صحنه‌ها عبادت خدا باشد، هر کار خوبی که از انسان سر بزند نشان‌دهنده عبادت خداوند است.

وی با بیان این‌که «به تعبیر مقام معظم رهبری ، امام خمینی( ره) روح جمهوری اسلامی است و باید این امر مهم را در انقلاب‌مان جستجو کنیم»، افزود: تجلیل واقعی از امام این است که در هر مناسبتی زیر یک شعار گرد هم آییم و آن شعار را تجزیه و تحلیل کنیم.

وی عنوان کرد: شور و حال مراسم بزرگداشت امام راحل را پس از کرونا شاهد هستیم، در مورد امام سه محور می‌تواند اساس بحث باشد ؛ محور اول خصوصیت و ویژگی های فردی ایشان ، محور دوم اهداف و محور سوم دستاورد ملموس مبارزه امام و یاران ایشان است.

دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(ره) با بیان این‌که« ۳۰۰ میهمان خارجی در مراسم سالگرد ارتحال امام شرکت می‌کنند» ، ادامه داد: بیش از ۷۰۰ هزار نفر درخواست عزیمت به تهران برای شرکت در این مراسم را دارند و پیش‌بینی حضور یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفری را در این مراسم داریم.

ادامه دارد…



منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا