استقلال انگیزه ندارد، ساپینتو می‌ترسد!


یک پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید آبی‌های پایتخت در چند بازی اخیر خود در رقابت‌های لیگ برتر نتوانستند عملکرد مطلوبی داشته باشند.

محمد نیک‌سیرت، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شرایط این روزهای آبی‌پوشان پایتخت اظهار کرد: شرایط استقلال از اول فصل خراب است و وضعیت ایده‌آلی نداشته است. لیگ ما ضعیف شده و استقلال در چند بازی آخرش نتوانسته عملکرد مطلوبی داشته باشد. مگر می‌شود یک مربی خارجی با ۲ دستیار به یک تیم بیاید؟ الان پرسپولیس با مربی بومی صدر جدول است. امیر قلعه‌نویی ۱۰ سال است که دارد نتیجه می‌گیرد و او هم از ایران است. ساپینتو فکر می‌کند با شلوغ‌بازی می‌تواند برخی مسائل را پنهان  کند. او ۶ مهاجم برتر فوتبال ایران را در تیمش دارد و این به مربی بستگی دارد که بتواند چطور از آن‌ها استفاده کند.

او درباره شرایط استقلال ادامه داد: معلوم است که بدن‌ها خراب است و تیم، میل بردن ندارد. تیم مساوی می‌کند، بی‌انگیزه برمی‌گردد. قبلا استقلال می‌باخت، یک هفته برای هواداران عزای عمومی می‌شد. در مدیریت هم مشکلاتی وجود داشت و قبل از آغاز فصل، مهاجمان زیادی گرفته شد و یک هافبک طراح هم گرفته نشد.

نیک‌سیرت خاطرنشان کرد: ساپینتو نمی‌گذارد کسی سر تمرین بیاید. او فکر می‌کند که تفکرات او را می‌دزدند. بازیکنان شور و شوق ندارند و انگیزه زیادی ندارند. این یعنی تیم، جایی ایراد دارد. به استقلال باید روحیه و انگیزه داد. این روند پیش برود، آینده خوبی برای استقلال نمی‌توان متصور بود.

این پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: یکی از اختلافاتی که رسانه‌ای شد سر اتاق مدیر و سرمربی در کمپ حجازی بود. این یک بخش کوچک ماجراست و می‌توان از همین مساله، پی برد که ماجرا از چه قرار است. خسرو حیدری اولین تجربه مربی‌گری‌اش است و به نظر من ساپینتو می‌ترسد که یک آدم باتجربه کنارش باشد. کوچک‌ترین تیم، حداقل ۱۵ نفر کادر فنی دارد ولی انگار نه انگار که این تیم، استقلال است.

او درباره تقابل آبی‌های پایتخت با تیم تراکتور در رقابت‌های جام حذفی اظهار کرد: جام حذفی چون تک‌بازی است، شرایط خاص خودش را دارد و چون بازی در ورزشگاه آزادی انجام می‌شود، می‌توان شرایط را برای استقلال مهیاتر دید. نمی‌شود با یک بازی، شرایط به کلی عوض شود. باید یک برنامه‌ریزی کلی صورت بگیرد تا تیم باانگیزه شود. استقلال در بخش‌های مختلف فنی ایراد دارد و تیم نمی‌تواند فعالیت اثربخشی درون میدان داشته باشد. من به عنوان مربی وقتی جلو آیینه می‌روم، اگر بخواهم در وهله اول از خودم ایراد بگیرم، می‌توانم به خلاء‌های تیمم بپردازم اما آقای ساپینتو انگار جلو آیینه نمی‌رود و بیشتر ایرادها را به مسائل دیگر نسبت می‌دهد.

انتهای پیام


منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا