اسیران فلسطینی علیه تصمیمات بن گویر آماده نبرد بزرگ می‌شوند



منابع رسانه‌ای اعلام کردند که اسیران فلسطینی دربند رژیم صهیونیستی درپی اقدامات وزیر تندروی کابینه جدید این رژیم و بازدید وی از یک زندان به شدت خشمگین شده و برای مقابله با طرح‌های وی در یک نبرد بزرگ آماده می‌شوند.

به گزارش ایسنا، روزنامه الاخبار لبنان در این باره نوشت: به محض اینکه ایتامار بن گویر، وزیر امنیت “ملی” کابینه تندروی رژیم صهیونیستی از زندان “نفحه” خارج شد و اسیران فلسطینی را تهدید کرد، حالتی از خشم زندان‌های رژیم اشغالگر را فرا گرفته است و اسیران فلسطینی به فکر مقابله با اقدامات احتمالی هستند که قرار است توسط اداره زندان‌ها و طبق دستورات بن گویر علیه آنها اتخاذ شود.

الاخبار به نقل از منابع فلسطینی گزارش داد اسیران تصمیم گرفته‌اند تا برای مقابله با سیاست‌های بن گویر تندرو در قبال خود گام‌های عملی بردارند و اجازه ندهند نقشه‌های او اجرایی شود و شرایط اسیران فلسطینی را به قبل از دهه هشتاد قرن گذشته برگرداند.

قدوره فارس، رئیس باشگاه اسیران فلسطین در این باره گفت: در صورتی که اداره زندان دستور مستقیم آسیب رساندن به اسیران را پیش ببرد، جنبش اسیران «اقدامات تاکتیکی» را در دستور کار قرار خواهند داد و این احتمال وجود دارد که اسیران در آغاز ماه مبارک رمضان دست به اعتصاب غذای نامحدود بزنند.

الاخبار در ادامه به نقل از منابعی در گروه‌های مقاومت فلسطین نیز اعلام کرد، طی مذاکراتی که در دو ماه اخیر میان گروه‌های مقاومت و میانجیگران مصری و بین‌المللی انجام شده است توافق شد که اتخاذ هر سیاست افراطی ازسوی رژیم اشغالگر به منزله عبور از خطوط قرمز است و مقاومت در غزه و کرانه باختری در قبال آن سکوت نخواهد کرد و به اسیران فلسطین برای مقابله با این سیاست کمک خواهد کرد.

طبق این گزارش، اسیران فلسطینی با هدف آمادگی و تدارک برای مقابله گسترده با اقدامات کابینه افراطی اسرائیل در راستای تشدید سرکوبشان، در تمامی زندان‌ها وضعیت بسیج همه‌جانبه اعلام کرده‌اند.

انتهای پیام



منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا