اعزام یک پارادوچرخه سوار به کمپ تمرینی سوییس



رئیس انجمن پارادوچرخه سواری از اعزام یک ورزشکار به کمپ تمرینی سوییس خبر داد و گفت: بهروز فرزاد به عنوان تنها نماینده پارادوچرخه سوار ایران برای شرکت در کمپ تمرینی بهمن ماه عازم سوییس می شود.

فرهاد عصفوری در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: اردوی تمرینی سوییس از سوی فدراسیون جهانی برای دوچرخه سوارانی که عنوان قهرمانی در آسیا دارند، پیش بینی شده است که در ابتدا هدف ما اعزام مهدی محمدی به این تورنمنت بود اما چون او تمایلی برای حضور در این اردوی تمرینی نداشت، بهروز فرزاد به عنوان نماینده پارادوچرخه سواری ایران به مدت یک هفته عازم سوییس می شود.

وی گفت: مهدی محمدی و بهروز فرزاد در حال حاضر جزو بهترین های ما در پارادوچرخه سواری و شانس کسب مدال طلا در بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین هستند، البته برای کسب سهمیه ورودی بازی‌های پارالمپیک پاریس، سال آینده باید در چند تورنمنت بین المللی شرکت کنند.

عصفوری در پاسخ به این پرسش که آیا تنها دو نماینده پارادوچرخه سوار در بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین شرکت خواهند کرد، تصریح کرد: تلاش بر این است که در مسابقات قهرمانی کشور که سال آینده برگزار می شود، تعداد نفرات اعزامی به این بازی‌ها را افزایش دهیم، البته به شرط این که ورزشکاران رکورد ورودی در نظر گرفته شده از سوی کمیته ملی پارالمپیک را به ثبت برسانند.

وی در پایان در خصوص وضعیت مهدی محمدی نیز گفت: چون در فصل بدنسازی قرار داریم، محمدی در حال انجام کارهای بدنسازی و حفظ آمادگی خود برای شرکت در مسابقات آینده است، البته شرایط خوبی دارد و از نظر رکوردی وضعیت او راضی کننده است.

انتهای پیام



منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا