اعلام آمادگی دانشگاه هنر برای برگزاری رویدادهای فرهنگی مشترک با صربستان


رئیس دانشگاه هنر بلگراد با رئیس دانشگاه هنر تهران در محل پردیس باغ ملی این دانشگاه دیدار کرد و در خصوص همکاری‌های مشترک به بحث و تبادل نظر پرداختند.

به گزارش ایسنا، پروفسور میریانا نیکولیچ رئیس دانشگاه هنر بلگراد با دکتر محمد رضا حسنایی رئیس دانشگاه هنر دیدار کرد و پیرو تفاهمنامه مشترک بین دو دانشگاه، در راستای همکاری های مشترک به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در این نشست که به درخواست وزارت امور خارجه برگزار شد؛ پروفسور میریانا نیکولیچ رئیس دانشگاه هنر بلگراد، دکتر محمد رضا حسنایی رئیس دانشگاه هنر، دکترداوود رنجبران معاون پژوهش و فناوری دانشگاه هنر، خیرخواهان از حوزه صربستان بخش وزارت امور خارجه، دکتر شکوری معاون اداری و مالی دانشگاه هنر، دکتر برمایه ور مدیر همکاری های علمی بین المللی و صادقیان کارشناس مدیریت همکاری های علمی بین المللی دانشگاه هنر حضور داشتند.

دانشگاه هنر در خرداد ماه سال جاری با دانشگاه هنر بلگراد تفاهم نامه همکاری امضا کرده بودند که در جریان این دیدار، پتانسیل های هر دو دانشگاه برای اجرایی سازی بندهای این تفاهم نامه و همکاری های دو جانبه آتی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

موضوع تبادل استاد و دانشجو، برگزاری نمایشگاه های مشترک، شرکت اساتید و پژوهشگران دو طرف در گردهمایی ها، همایش ها و هم اندیشی های علمی بین المللی از مباحث محوری این نشست بود.

دکتر حسنایی ضمن استقبال از حضور رئیس دانشگاه هنر بلگراد در دانشگاه هنر، اعلام آمادگی خود را جهت همکاری با برگزاری رویدادهای فرهنگی مشترک اعلام و ارتباط و تعامل نزدیک اساتید، دانشجویان را با اهمیت دانست.

پس از پایان نشست حاضرین از فضای تاریخی باغ ملی و کارگاه های دانشکده های واقع در پردیس باغ ملی بازدید کردند.

انتهای پیام


منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا