اعلام وضعیت ترافیکی تهران در روز برفی و آماده‌باش پلیس راهور


رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ وضعیت ترافیک معابر پایتخت در صبح برفی را تشریح کرد و از آمادگی کامل ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی برای مدیریت ترافیک در هنگام بارش‌ها خبر داد.  

سرهنگ علی اصغر شریفی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت ترافیک صبحگاهی معابر تهران در روز چهارشنبه گفت: برابر رصد انجام شده از وضعیت ترافیکی معابر شهر تهران در مرکز هوشمند کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ و نیز گزارش دریافتی از ماموران مستقر پلیس راهور در معابر، ترافیک صبحگاهی در شهر تهران از حوالی ساعت ۶:۳۰ صبح امروز آغاز شده و تا حدود ساعت ۷:۳۰ به اوج خود رسید و در حال حاضر نیز شاهد آن هستیم که به مرور در حال کاسته شدن از حجم این ترافیک است.

وی با بیان اینکه بارش برف و باران در معابر تهران و نیز سرمای هوا موجب افزایش حجم ترافیک می‌شود، گفت: درهمین راستا نیز از شهروندان می‌خواهیم که تا حد امکان از تردد غیرضروری پرهیز کنند و علاوه بر آن تا جایی که ممکن است از ناوگان حمل و نقل عمومی برای تردد در شهر استفاده کنند. همچنین رانندگان آمادگی مواجه با شرایط لغزندگی معابر و بارش برف و باران را داشته باشند.

شریفی درباره وضعیت ترافیکی در معابر تهران نیز گفت: صبح امروز شاهد ترافیک صبحگاهی در بزرگراه شهید همت در مسیر غرب به شرق از محدوده جنت آباد، بزرگراه شهید شهید حکیم درمسیر غرب به شرق از محدوده بزرگراه شهید ستاری، بزرگراه شیخ فضل الله در مسیر غرب به شرق از محدوده بزرگراه جناح بودیم. همچنین وضعیتی مشابه در مسیر غرب به شرق بزرگراه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی از محدوده ستاری وجود داشت.

وی ادامه داد: ترافیک در بزرگراه شهید زین‌الدین در مسیر شرق به غرب از محدوده بزرگراه شهید صیاد شیرازی، بزرگراه شهید بابایی در مسیر شرق به غرب از بزرگراه امام علی (ع)، بزرگراه یادگار امام(ره) در مسیر جنوب به شمال از محدوده گلاب، بزرگراه امام علی (ع) در مسیر جنوب به شمال از گلشن‌دوست، بزرگراه صدر در مسیر شرق به غرب از نوبنیاد و بزرگراه شهید سلیمانی در مسیر شرق به غرب از قبل از پل بزرگراه شهید صیادشیرازی نیز پرحجم بود.

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ ادامه داد: در مسیر جنوب به شمال بزرگراه شهید نواب صفوی از  انتهای بزرگراه شهید چراغی تا ورودی تونل توحید ترافیک پرحجم است، در امتداد همین مسیر و در مسیر جنوب به شمال بزرگراه شهید چمران حدفاصل بزرگراه‌های شهید حکیم تا شهید همت نیز ترافیک پرحجم گزارش شده است.  

شریفی با بیان اینکه در مسیر غرب به شرق جاده مخصوص از گل‌ها نیز ترافیک پرحجم است، گفت: در مسیر غرب به شرق آزادراه کرج – تهران از محدوده چیتگر و آزادگان نیز بار ترافیکی صبحگاهی را شاهد هستیم. در بزرگراه جلال آل احمد، مسیر غرب به شرق در محدوده پل آزمایش و بزرگراه آیت‌الله سعیدی درمسیر جنوب به شمال از میدان فتح تا میدان آزادی نیز ترافیک پرحجم است.

وی با بیان اینکه تردد در تونل‌های شهری پرحجم اما روان است، درباره وضعیت ترافیکی خیابان‌ها نیز گفت: ترافیک در خیابان آزادی در مسیرغرب به شرق از شهیدان و خیابان جانبازان از میدان امام رضا (ع)، پرحجم و نیمه سنگین گزارش شده است. در خیابان ولیعصر حدفاصل پارک وی تا تجریش در هر دو مسیر نیز ترافیک پرحجم صبحگاهی را شاهد هستیم. در مقاطعی از خیابان ستارخان، بلوار میرداماد، بلوار آیت‌الله کاشانی و خیابان کارگر نیز شاهد وضعیتی مشابه هستیم.

بیشتر بخوانید: توصیه‌های پلیس راهور برای روزهای برفی

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با تاکید بر اینکه ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از آمادگی لازم برای مدیریت ترافیک برخوردارند، گفت: لازم است که مردم نیز با پلیس همکاری کنند. آمادگی لازم برای مدیریت ترافیک عصرگاهی نیز از سوی پلیس اتخاذ شده اما مردم عزیز توجه داشته باشند که در شرایط سرما و بارش برف و باران باید زمان بیشتری را برای رسیدن به مقصد در نظر بگیرند.

انتهای پیام


منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا