افتتاح دومین مرکز تجمیعی واکسیناسیون در رودهن/واکسینه شدن بیش از ۵۱ هزار نفر در دماوند

فرماندار شهرستان دماوند از افتتاح دومین مرکز تجمیعی واکسیناسیون در بخش رودهن شهرستان دماوند خبر داد و افزود: تاکنون بیش از ۵۱ هزار نفر در سطح شهرستان دماوند واکسن دریافت کرده اند.

مهدی حیدری در گفت‌وگو با ایسنا، از افتتاح دومین مرکز تجمیعی واکسیناسیون در بخش رودهن خبر داد و افزود: با توجه به برگزاری نشست ستاد مدیریت کرونا در بخش رودهن در اواسط هفته گذشته، مقرر شد دومین مرکز تجمعی واکسیناسیون در بازه زمانی کمتر از یک هفته با هدف افزایش رفاه حال مردم و تسریع در روند واکسیناسیون احداث شود.

وی افزود: بر این اساس افتتاح دومین مرکز تجمیعی واکسیناسیون در بخش رودهن انجام شد که این مهم با همت همه دستگاه‌های اجرایی در حوزه ستاد مدیریت کرونا و به ویژه دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن به بهره‌برداری رسید.

فرماندار دماوند ادامه داد: این مرکز دارای فضای بسیار مناسب برای مراجعه مردم است علاوه بر این طرح واکسیناسیون هیئت‌های علمی و دانشجویان نیز در این مرکز انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: تاکنون بیش از ۵۱ هزار نفر در شهرستان دماوند واکسینه شدند که در صورت تداوم این سرعت، در کوتاه‌ترین زمان شاهد پایان واکسیناسیون مرحله اول در این شهرستان خواهیم بود.

فرماندار دماوند گفت: از لحاظ میانگین تعداد واکسیناسیون در کشور، شهرستان دماوند ۱۵ درصد بیشتر از میانگین کل کشور اقدام به واکسیناسیون کرده و با دریافت واکسن‌های بیشتر، تمام امکانات و نیروی انسانی در این شهرستان آمادگی تزریق واکسن کرونا را خواهند داشت.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا