افتتاح دویست و بیستمین مدرسه برکت باحضور مخبر در سیستان و بلوچستان



مدرسه ۶ کلاسه روستای دودر شهرستان زرآباد به عنوان دویست و بیستمین مدرسه برکت در استان سیستان و بلوچستان، در ارتباط ویدیو کنفرانسی معاون اول رئیس جمهور با این منطقه محروم کشور به بهره برداری رسید.

به گزارش ایسنا، این مراسم با حضور وزرای نفت و نیرو، مسئولان و نمایندگان استان و مدیران ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و بنیاد برکت در هنرستان برکت شهید محسن فخری زاده برگزار شد.

گفتنی است مدرسه ۶ کلاسه روستای دودَر شهرستان زرآباد با زیر بنای ۵۵۰ متر مربع، با سرمایه گذاری ۵ میلیارد تومانی و با همکاری بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) ساخته شده است.

لازم به ذکر است بنیاد برکت در پانزده سال گذشته در استان سیستان و بلوچستان ۲۳۰۰ پروژه عمرانی و زیربنایی شامل ۲۲۰ مدرسه، ۶۰ مسجد، ۹۲ پروژه سلامت از قبیل بیمارستان، مرکز جامع سلامت، پایگاه بهداشت و تجهیز بیمارستان و یک هزار ۸۶۵ مسجد برای محرومین به مرحله بهره برداری رسانده است.

گفتنی است بنیاد برکت بیشترین فعالیت در حوزه اشتغال و زیرساختی خود را در استان سیستان و بلوچستان و مناطق محروم این استان متمرکز کرده است و طبق برنامه تا پایان سال ۱۴۰۲، ۱۳۴ مدرسه جدید را تکمیل کرده و تحویل آموزش و پرورش می دهد.

انتهای پیام



منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا