اقتصاد کشور حول محور تلاش کارگران حرکت می‌کند



ایسنا/تهران وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: طی دو سال فعالیت و تلاش دولت سیزدهم، کشور به رشد اقتصادی بالای سه درصد دست یافته و باید با تلاش و همت مضاعف، این رشد اقتصادی به بالای هشت درصد برسد که این مهم در بستر تفکر کارگران و فعالان حوزه اقتصادی و تولیدی محقق می‌شود تا کشور همچون گذشته عزت و اقتدار روز افزون به دست آورد.

به گزارش ایسنا، سیدصولت مرتضوی عصر چهارشنبه ۱۰ خرداد ماه در جمع فعالان اقتصادی و صنعتگران شهرستان پاکدشت که در سالن همایش‌های شهرک صنعتی عباس آباد این شهرستان برگزار شد، خاطر نشان کرد: اقتصاد کشور، حول محور تلاش کارگران حرکت می‌کند و در شرایطی که دشمنان ظالمانه ترین تحریم‌ها را علیه ملت ایران تحمیل کرده‌اند، کارگران با تلاش خود این توطئه‌ها را خنثی کرده‌اند.

وی افزود: اگر قرار است به هدف گذاری رشد اقتصادی هشت درصدی در کشور دست پیدا کنیم، باید توجه ویژه‌ای به حوزه کارگری و فعالان اقتصادی و تولیدی داشته باشیم.

وزیر تعاون اظهار کرد: طی دو سال فعالیت و تلاش دولت سیزدهم، کشور به رشد اقتصادی بالای سه درصد دست یافته و باید با تلاش و همت مضاعف، این رشد اقتصادی به بالای هشت درصد برسد که این مهم در بستر تفکر کارگران و فعالان حوزه اقتصادی و تولیدی محقق می‌شود تا کشور همچون گذشته عزت و اقتدار روز افزون به دست آورد.

وی در خصوص مشکلات شهرستان پاکدشت در حوزه کارگری گفت: یکی از مهم‌ترین خواسته‌های قشر کارگری پاکدشت، دسترسی به مراکز درمانی است که در بازدید امروز مقرر شد تا درمانگاه این شهرستان تجهیز و از متخصصین برخوردار شود.

مرتضوی تصریح کرد: احداث بیمارستان تأمین اجتماعی یکی از نیازهای این شهرستان است ولی با توجه به تصویب بودجه سال ۱۴۰۲، امکان تحقق آن در سال جاری وجود ندارد، از این رو از فعالان اقتصادی و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی درخواست می‌شود تا با نگاه سرمایه‌گذاری در این حوزه وارد شده و با آغاز عملیات اجرایی این بیمارستان، از حمایت‌های دولت نیز برخوردار شوند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: مجموعه ورزشی کارگری شهرستان پاکدشت نیاز به رسیدگی مجدد و فعال‌سازی بخش‌های موجود دارد تا با فعال شدن آن، در گام دوم به توسعه امکانات و فضاهای ورزشی از جمله احداث استخر که از گذشته کلنگ آن به زمین زده شده و اقدامی برای احداث آن صورت نگرفته، توجه کرد.

وی از بخش خصوصی دعوت کرد که در امر احداث استخر ورزشی کارگران وارد میدان شده و از زیرساخت‌های و امکاناتی که دولت می‌تواند در اختیار آنان قرار دهد، برخوردار شوند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا