اقدام دفتر مشاوره وزارت علوم در راستای حال خوب دانشجویی – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان



به گزارش خبرگزاری مهر به نقل ازسازمان امور دانشجویان، دکتر نعیمی مدیرکل دفتر مشاوره، سلامت و سبک زندگی سازمان امور دانشجویان با اشاره به ضرورت پیشگیری در حوزه سلامت، گفت: باید برای ارتقاء سواد سلامت دانشجویان رویکردی پیشگیرانه داشته باشیم و برای همین امر در برگزاری پرشور اولین جشنواره ملّی سلامت دانشجویان تلاش کنیم.

وی افزود: ما در رویکرد راهبردی و اجرایی خود در دفتر مشاوره، سلامت و سبک زندگی به لزوم اصالت‌بخشی به مفهوم “پیشگیری” تاکید می‌کنیم تا بتوانیم بحران را قبل از وقوع واقعه حل کنیم.

دکتر نعیمی در ادامه به نقش جامعه دانشگاهی در سلامت دانشجویان اشاره و تصریح کرد: جامعه‌ی دانشگاهی کشور نیاز دارد تا برای تحقق سلامتی برای همه‌ی دانشجویان در همه‌ی دانشگاه‌ها تلاش کند.

مدیرکل دفتر مشاوره، سلامت و سبک زندگی سازمان امور دانشجویان به ضرورت و اهمیت برگزاری اولین جشنواره ملّی سلامت دانشجویان تاکید و خاطرنشان کرد: وجود چنین نهادی در جهت گردهم آوردن ظرفیت‌های علمی و اجرایی کشور برای تحقق پیشگیری و ارتقاء سواد سلامت لازم است چرا که این جشنواره قصد دارد تا با بهره‌گیری از ظرفیت‌های پرکاربرد خود دانشجویان، آن را برگزار کند و در راستای حال خوب دانشجویی قدم بردارد.

جشنواره ملی سلامت دانشجویان کشور توسط دفتر مشاوره، سلامت و سبک زندگی سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در حال برگزاری است.

گفتنی است؛ علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به تارنمای جشنواره به آدرس www.festival.ssaorg.ir مراجعه نمایند.



منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا