الجزیره: اسرائیل از بیم حملات ایران، در جولان آماده باش داده است – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان


به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه خبری الجزیره شامگاه دوشنبه از اعلام آماده باش ارتش رژیم صهیونیستی در جولان اشغالی از بیم حملات انتقام جویانه ایران خبر داد.

بر اساس این گزارش، شبکه خبری الجزیره گفت که ارتش رژیم صهیونیستی از بیم حملات انتقام جویانه ایران، در جولان اشغالی حالت آماده باش اعلام کرده است.

الجزیره به جزئیات بیشتری در این خصوص اشاره نکرده است.

این در حالی است که وزارت دفاع و پیشتبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به دنبال انفجار در یکی از صنایع دفاعی اصفهان در بیانیه ای اعلام کرد: این حمله ناموفق شامگاه هشتم بهمن ۱۴۰۱ حوالی ساعت ۲۳:۳۰ صورت گرفت که با پیش بینی ها و تمهیدات پدافندی حمله ریزپرنده ها با موفقیت دفع شده است. این تهاجم ناموفق تلفات جانی نداشته و آسیب جزیی به سقف کارگاه وارد شده که به فضل الهی خللی در تجهیزات و ماموریت های مجموعه ایجاد نکرده است.

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به ملت شریف ایران اسلامی اطمینان می دهد اقدامات مراکز ما برای تولید قدرت، اقتدار و امنیت با شتاب و جدیت ادامه خواهد یافت و این اقدامات کورکورانه تاثیری در تداوم مسیر پیشرفت کشور نخواهد داشت.

روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال روز یکشنبه به نقل از مقامات آمریکایی و نیر افراد آگاه اعلام کرد که رژیم صهیونیستی در حمله پهپادی ناکام به یکی از تاسیسات صنایع دفاعی اصفهان دست داشته است.

بر اساس اعلام این رسانه، این نخستین عملیات نظامی این رژیم در دوره نخست وزیری نتانیاهو علیه ایران به شمار می آید.

در بخشی از این گزارش اذعان شده است: به نظر می رسد تصاویر ماهواره ای منتشر شده در روز یکشنبه آسیب جزئی به ساختمان را نشان می دهد.


منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا