انتصاب رایزن علمی در کشورهای آسیای شرقی، استرالیا و نیوزلند



ایسنا/اصفهان وزیر علوم تحقیقات و فناوری، با صدور حکمی، رایزن علمی و سرپرست دانشجویان ایرانی در کشورهای آسیای شرقی، استرالیا و نیوزلند(مستقر در مالزی) را منصوب کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه اصفهان، محمد علی زلفی گل، وزیر علوم تحقیقات و فناوری، با صدور حکمی محسن صراف، عضو هیئت علمی دانشگاه اصفهان را به‌عنوان رایزن علمی و سرپرست دانشجویان ایرانی در کشورهای آسیای شرقی، استرالیا و نیوزلند، منصوب کرد.

در طی این حکم آمده است:

«از شما انتظار می‌رود علاوه بر انجام وظایف مصرح در قانون اعزام مصوب ۱۳۶۴ مجلس شورای اسلامی و رعایت کامل آیین‌نامه شرح وظایف رایزنان علمی مصوب ۱۳۸۸/۰۲/۲۰ دو وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، امور مربوط به ارتباطات علمی و فناوری کشورهای محل ماموریت را به‌عنوان رایزن علمی در آن  کشورها اجرا کنید.

همچنین بر شناسایی دقیق استعدادها و امکانات علمی موجود در آن کشورها، ایجاد زمینه بهره برداری  از آن‌ها و برقراری ارتباطات و همکاری‌های علمی با دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی میهن اسلامی و به ویژه جذب دانشجویان و فناوران با هماهنگی سازمان امور دانشجویان، مرکز همکاری‌های علمی و بین المللی وزارت و نمایندگی‌های جمهوری اسلامی در آن کشورها در چهارچوب سیاست‌های دولت تاکید می‌نمایم.  

تندرستی و توفیق روز افزون شما را در اجرای ماموریت‌های محوله از خداوند متعال خواهانم.»

انتهای پیام



منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا