انتقاد کلوپ از داوری بعد از شکست در آغاز سال جدید


سرمربی لیورپول بعد از شکست برابر برنتفورد به انتقاد از داوری و سبک بازی حریف پرداخت.

به گزارش ایسنا و به نقل از بی تی اسپورت، لیورپول در اولین دیدار خود در سال جدید میلادی در لندن به دیدار برنتفورد رفت و در نهایت با نتیجه سه بر یک شکست خورد.

یورگن کلوپ این‌گونه به شکست تیمش واکنش نشان داد: طبیعتا از این نتیجه ناراضی  و ناراحت هستیم. در بعضی از دقایق بازی ناامید کننده ظاهر شدیم و البته لحظات خوبی را هم تجربه کردیم. باید در این بازی با دو گل پیش می افتادیم اما متاسفانه از فرصت های خود استفاده نکردیم.

او ادامه داد: یک اشتباه باعث شد تا دروازه ما باز شود و بعد از آن همه چیز به سود حریف شد. ضربات آزاد بسیار مهم هستند و حریف برنامه خاصی روی آنها داشت. گاهی اوقات نمی توان یک بازی را اداره کرد چرا که یک ضربه آزاد سرنوشت را تغییر می دهد. 

کلوپ در انتقاد از داوری هم گفت: یک بازی پربرخورد و خشن بود و به نظرم حریف چنین چیزی را می خواست. گل سوم برنتفورد یک خطای واضح بود. متاسفانه سیستم کمک دور ویدئویی هم به راحتی از کنار این صحنه گذشت و داور باید در این زمینه توضیح دهد.به هیچ وجه نمی‌توانم گل سوم حریف را قبول کنم و به آن احترام گذارم البته صادقانه بگویم که گل دوم حریف سرنوشت ساز بود و این بدون شک اشتباه ما بود. ما باید بهتر از این بازی می کردیم.

او در پایان گفت: از وضعیت خط دفاعی تیم در این بازی راضی نیستم و باید روی ارسال ها بهتر عمل می کردیم. ما خوب نبودیم و البته برنتفورد هم قواعد بازی جوانمردانه را رعایت نکرد.

انتهای پیام


منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا