انفجار در پایگاه نظامیان صهیونیست در کرانه باختری – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، منابع عبری شامگاه دوشنبه از وقوع انفجار در یک پایگاه نظامیان صهیونیست در نزدیکی جنین واقع در کرانه باختری خبر دادند.

بر اساس این گزارش، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که انفجاری در این پایگاه به وقوع پیوسته و منجر به فرو ریختن دیوارهای مقر فرماندهی صهیونیست ها شده است.

رادیو رژیم صهیونیستی در عین حال مدعی شد که در این انفجار به کسی آسیب نرسیده و تلفاتی به همراه نداشته است.

رسانه های عبری گفتند که ارتش رژیم صهیونیستی مشغول تحقیقات در خصوص این حادثه است.

لازم به ذکر است که در سال جاری گروه‌های مقاومتی جدیدی در کرانه باختری اعلام موجودیت کردند که شاید یکی از معروف‌ترین آن‌ها گروه عرین الاسود باشد که در کرانه باختری به ویژه شهرهای نابلس و جنین علیه اشغالگران اسرائیلی می‌جنگد.

گزارش‌ها نشان می‌دهد که تلاش‌های دشمن صهیونیستی و عملیات‌های نظامی گسترده آن در کرانه باختری به هیچ وجه نتوانسته جلوی قدرت گرفتن گروه‌های مقاومت در این منطقه را بگیرد و هر روز شاهد تقویت بیشتر این گروه‌ها و حمایت‌های مردمی بیشتر از آن‌ها هستیم.

تا به امروز گروه‌های مقاومت در غزه اصلی‌ترین دغدغه و نگرانی رژیم صهیونیستی بودند اما اکنون تقویت گروه‌های مقاومت در کرانه باختری که هزاران نظامی اسرائیلی در آنجا مستقر هستند، به کابوسی وحشتناک برای صهیونیست‌ها تبدیل شده است.


منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا