انفجار منزل مسکونی در روستای” قلعه سنگی ” خرم آباد/ ۳ کشته



آفتاب‌‌نیوز :

محمد میرزایی مقدم جمعه افزود: ساعت ۳:۱۹ امروز چهارم فروردین ۱۴۰۱ سامانه ۱۲۵ آتش نشانی با دریافت خبر این انفجار بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه شماره چهار واحد امداد و نجات ایستگاه شماره ۲ به همراه معاون عملیات را به محل حادثه اعزام کرد.

وی به خبرگزاری ایرنا گفت: بر اثر شدت این انفجار ساختمان به طور کامل تخریب شد که با حضور آتش‌نشانان محل حادثه ایمن سازی و اقدامات لازم در جهت خارج کردن مصدومان و فوتی‌های حادثه و تحویل آن‌ها به آمبولانس حاضر در محل انجام پذیرفت.

میرزایی با بیان اینکه متاسفانه در این حادثه ۲ نفر از ساکنان (مادر و فرزند دختر) جان خود را از دست داده و ۲ نفر دیگر (پدر و فرزند دیگر) دچار سوختگی شدند، افزود، علت این حادثه از سوی کارشناسان سازمان آتش نشانی نشت گاز شهری اعلام شده است.

افزایش قربانیان

سرپرست آتش‌نشانی شهرداری خرم‌آباد با اشاره به انفجار گاز در یک منزل مسکونی در روستای «قلعه سنگی» خرم‌آباد، گفت: در این حادثه سه نفر از اعضای یک خانواده فوت و یک نفر دچار سوختگی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد میرزایی مقدم گفت: با دریافت خبر این انفجار آتش‌نشانان و واحد امداد و نجات به محل حادثه اعزام و محل حادثه را ایمن سازی کردند. در این حادثه پدر و مادر و فرزند دختر خانواده جان خود را از دست دادند و فرزند دیگر دچار سوختگی شد. کارشناسان سازمان آتش نشانی علت حادثه را نشت گاز شهری اعلام کردند.



منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا