انقلاب اسلامی جلوه کلمه توحید و حاصل اراده امام(ره) بود



رئیس مجلس شورای اسلامی در یادواره ۲۴۰۰ شهید نیشابور گفت: انقلاب اسلامی جلوه کلمه توحید و حاصل اراده امام(ره) بود.

به گزارش ایسنا، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز (پنجشنبه، ۱۳ بهمن ماه) در یادآوره ۲۴۰۰ شهید شهرستان نیشابور و هفتمین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم سردار سرتیپ پاسدار حاج محسن قاجاریان، با بیان اینکه خداوند بزرگ را شاکرم که در این ایام و مناسبت های عزیز توفیق پیدا کردم در شهر علم، ادب و فضیلت، حاضر شوم، گفت: نیشابور شهر شهدا با مردمی متدین و ولایتمدار است و امروز در جمع همرزمان و همسنگران در دوران دفاع مقدس قرار دارم که چهره های نورانی برخی از دوستان عزیز خود در روزهای سخت دفاع مقدس را در این جمع می بینم.

انقلاب اسلامی جلوه کلمه توحید بود/ انقلاب حاصل اراده امام(ره) بود

رئیس مجلس شورای اسلامی با قدردانی و تکریم حضور خانواده معظم شهدا در این مراسم و تبریک ولادت حضرت علی (ع)، روز پدر و دهه فجر که در حقیقت جشن ملت بزرگ ایران است، گفت: انقلاب اسلامی که در ۲۲ بهمن به پیروزی رسید در حقیقت حاصل و جلوه کلمه توحید بود و وحدت کلمه، ما را به موفقیت و پیروزی رساند. انقلاب حاصل اراده و همت بزرگ حضرت امام(ره) بود. همچنین به روح پرفتوح همه شهدای دفاع مقدس، دفاع از حرم، مدافع امنیت، مدافع سلامت درود می فرستم و به ویژه از ۲۴۰۰ شهید این شهرستان و شهدای بزرگی که به گردن همه ما حق دارند، از جمله شهید قاجاریان، شهید برونسی، همه شهدا و در رأس آنها شهید سردار شوشتری که حق بزرگی، پدری و فرماندهی بر تک تک ما دارد، یاد می کنم.

قالیباف در ادامه با بیان اینکه انصافا شهرستان نیشابور، شهرستان ویژه ای است و تاریخ آن این ویژگی را به شهرستان داده، عنوان کرد: این شهر بارها، اشغال و تخریب شد و از بین رفت اما باز هم با افتخار و زنده تر از قبل سر برآورد. از این رو این شهر، به تمام معنا شهر مقاومت، ایستادگی، مردانگی و شهر فهم، شعور، درک و پیشرفت است. این شهر با چنین روحیه ای نقش خود را در انقلاب اسلامی به درستی ایفا کرد.

این خبر در حال تکمیل است …



منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا