انواع تست کرونا در محل با آسان آزمایش

پس از گذشت حدودا دو سال از پاندمی کرونا در جهان خیلی از کشورها واکسیناسیون همگانی را از چندین ماهه گذشته شروع کرده اند و بیشتر کشورها نیز با وجود واکسیناسیون گسترده کماکان درگیر همه گیری ویروس کرونا هستند و آمار مبتلایان روزانه بالایی دارند. شاید این سوال پیش بیاید که چرا با وجود تزریق واکسن کرونا مجدداً احتمال آلودگی وجود دارد؟ منظور تست اثربخشی واکسن کرونا چیست؟

تست اثربخشی واکسن کرونا با آسان آزمایش

ویروس کرونا به دلیل جهش های متعدد در بازه های زمانی کوتاه متاسفانه کار را برای تولید واکسن سخت کرده است چرا که سویه های جدید در اثر جهش دچار تغییر در ساختار ژنتیکی ویروس می شوند که این مورد می تواند و بر اثر بخشی واکسن های ساخته شده تاثیر گذار باشد. لذا در حال حاضر با وجود واکسیناسیون هنوز برای سفر به اکثر کشورهای خارجی نیاز به انجام تست کرونا قبل پرواز است.

ایمنی زایی واکسن کرونا به چه صورت است؟

ویروس کرونا دارای شاخک هایی بنام اسپایک “Spike” است که این شاخک ها دارای دومین هایی از جنس پروتئین بنام “RBD” است که ویروس از طریق این نواحی می تواند به گیرنده های خود در سلول های انسانی متصل شود. با تزریق واکسن آنتی بادی هایی در بدن بر علیه این نواحی ساخته می شود. با اتصال آنتی بادی های ساخته شده به این نواحی، ویروس دیگر نمی تواند به گیرنده خود بر روی سلول های انسانی متصل شود و در حقیقت به این روش ویروس خنثی می شود و به به این نوع آنتی بادی های ساخته شده آنتی بادی نوترالایز یا خنثی می گویند. اما همه آنتی بادی های ساخته شده در بدن عملکرد خنثی سازی را ندارد و اگر میزان این آنتی بادی ها در بدن کم باشد عملکرد واکسن کرونا در بدن پایین خواهد بود. لذا بعد از گذشت حداقل 14 روز از تزریق دز دوم واکسن کرونا می توان میزان آنتی بادی های نوترولایز یا خنثی کننده را از طریق یک آزمایش خون ساده بررسی کرد. شما می توانید تست اثر بخشی واکسن کرونا با آسان آزمایش را به راحتی در منزل یا محل کار خود انجام دهید.

تست کرونا برای پرواز با آسان آزمایش

طبق اطلاعیه اخیر ستاد ملی مبارزه با کرونا محدودیت 60 درصدی ظرفیت پروازهای داخلی نیز حذف شده است و مسافران برای سوارشدن به هواپیما باید کارت واکسیناسیون یا تست pcr منفی با اعتبار 72 ساعت قبل از پرواز را به همراه داشته باشند. همچنین برای خروج از کشور به صورت هوایی و زمینی جهت سفر به کشورهای خارجی نیز نیاز به ارایه تست پی سی آر منفی با اعتبار 48 الی 72 ساعته است. لذا شما می توانید از طریق سامانه آسان آزمایش درخواست تست کرونا برای پرواز های داخلی یا خارجی را در منزل یا محل کار خود رزرو کنید تا در سریعترین زمان نمونه گیری از شما در محل دلخواه توسط آزمایشگاه های دارای مجوز وزارت بهداشت و درمان انجام شده و در سریعترین زمان نتیجه آزمایش خود را به صورت آنلاین دریافت کنید.

تست کرونا در منزل یا محل کار با آسان آزمایش

در حال حاضر طبق آخرین دستورالعمل ستاد ملی مبارزه با کرونا افرادی که هنوز واکسن کرونا دریافت نکرده اند جهت حضور در محل کار خود میبایست هر چند روز یکبار تست PCR کرونا جهت چکاپ انجام دهند. جهت انجام تست کرونا در منزل یا محل کار خود با آسان آزمایش می توانید از طریق مراجعه به آدرس اینترنتی www.AsanAzmayesh.com درخواست خود را جهت انجام تست دلخواه رزرو کنید تا در کوتاه ترین زمان درخواست شما توسط آزمایشگاه های معتبر و دارای مجوز وزارت بهداشت و درمان در محل دلخواه شما انجام شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا