اهدای مسکن رایگان به پنج‌قلوهای تازه متولد شده



وزیر راه و شهرسازی دستور داد به خانواده پنج‌قلوهای شهر گنبد کاووس که سه روز قبل متولد شدند واحد مسکونی رایگان اهدا شود.

به گزارش ایسنا، مهرداد بذر پاش وزیر راه و شهر سازی روز گذشته پس از پیگیری‌ها درباره وضعیت پنج قلوهای تازه متولد شده در شهرستان گنبدکاووس قول داد به این خانواده یک واحد مسکونی رایگان تحویل داده شود.

وزیر راه و شهرسازی گفت: مسئولان راه و شهرسازی در گلستان برای انجام اقدامات تحویل واحد مسکونی با خانواده پنج‌قلوها تماس خواهند گرفت.

مهدی ملک مدیر کل راه و شهرسازی گلستان هم با اشاره به تماس تلفنی وزیر راه با وی برای تحویل واحد مسکونی به این خانواده گفت: با توجه به تکلیف قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، وزارت راه و شهرسازی توجه ویژه ای به این موضوع دارد.

بانوی ترکمن ۳۳ ساله گنبدی عصر روز پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ در سومین زایمان خود دارای سه پسر و دو دختر شد. پنج‌قلوها دو خواهر دیگر ۱۳ و ۵ ساله هم دارند و پدر آنها کارگر ساختمانی است.

به گزارش ایسنا، مطابق بند «ح» تبصره ۱۱ لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ که مربوط به مسکن و حمل و نقل است به منظور حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، وزارت راه و شهرسازی مکلف است در سال ۱۴۰۲ یک قطعه زمین یا واحد مسکونی به صورت رایگان در قالب شرایط مندرج در ماده (۴) قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به خانواده‌های صاحب فرزندان چهارقلو و بیشتر اختصاص دهد.

انتهای پیام



منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا