اهدای کتاب زندگی حاج قاسم به کتابخانه ایوان انتظار میدان ولیعصر



همزمان با سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی کتاب های گردآوری شده با موضوع زندگی ایشان طی مراسمی از سوی ستاد گردشگری به کتابخانه ایوان انتظار میدان حضرت ولیعصر(عج) اهدا شد.

به گزارش ایسنا، آئین رونمایی از کتاب «کتاب شناسی شهید حاج قاسم سلیمانی» و افتتاح بخش تخصصی کتاب های سردار شهید حاج  قاسم سلیمانی امروز دوشنبه با حضور محمد امین توکلی زاده معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، امیر قاسمی سرپرست ستاد گردشگری، مهدی رمضانی دبیر کل نهاد کتابخانه های عمومی کشور و سید محمد نقیب معاون فرهنگی  و اجتماعی متروی تهران برگزار شد.

امیر قاسمی سرپرست ستاد گردشگری شهر تهران، استفاده عموم از کتابهای اهدایی در یک مسیر پر تردد شهری را از اهداف این اهدا دانست و گفت: 
ستاد گردشگری در جهت توسعه فضاهای گردشگری شهری و همکاری با حوزه های فرهنگی در جهت بالا بردن سرانه مطالعه و ایجاد انگیزه برای شهروندان در استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی مثل مترو که یکی از ابزارهای گردشگری شهری است اقدام به اهدا بیش از ۲۰۰ عنوان کتاب به شرکت مترو و نهاد کتابخانه های عمومی کشور کرد.

بر اساس گزارش روابط عمومی ستاد گردشگری معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، 
کتاب «کتاب شناسی شهید حاج قاسم سلیمانی» با همکاری ستاد گردشگری و اداره کل مطالعات معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از سوی انتشارات موسسه همشهری به چاپ رسید.

انتهای پیام 



منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا