اهدای ۲۵۰۰ نسخه کتاب به کتابخانه‌های عمومی لرستان


ایسنا/لرستان مدیرکل کتابخانه‌های عمومی لرستان گفت: بالغ بر ۲۵۰۰ نسخه کتاب توسط مرکز مبادله کتاب کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران به کتابخانه‌های عمومی استان اهدا شد.

سیدسجاد راستخانه یکم بهمن بیان کرد: در راستای پویش اهدای کتاب، اهدای آگاهی و با هدف کمک به ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و تأمین منابع جدید برای کتابخانه‌های عمومی، از سوی مرکز مبادله کتاب کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران ۲۵۰۰ جلد کتاب به کتابخانه‌های عمومی استان اهدا شد.

وی افزود: کتاب‌های اهدا شده در موضوعات مختلف به ویژه تکنولوژی، عمران، معماری، حسابداری، ادبیات و مذهب بوده که می‌تواند به غنی‌سازی مخازن کتابخانه‌های عمومی استان کمک کند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی لرستان بیان کرد: این مرسوله کتاب که در حدود ۲۵ بسته بوده پس از تایید توسط کارشناس مربوطه برای استفاده علاقمندان در قفسه کتابخانه‌های عمومی قرار می‌گیرد.

این مسئول گفت: کتاب‌های اهدایی توسط این مرکز پس از تأیید و استعلام و ثبت در سامانه، براساس نیاز به کتابخانه‌های عمومی مختلف شهرستان‌های استان ارسال می‌شود تا اعضا و علاقمندان بتوانند از آن‌ها استفاده کنند.

راستخانه اضافه کرد: سازمان‌ها، مردم و خیرین می‌توانند با مراجعه به نزدیک‌ترین کتابخانه عمومی، کتاب‌های مطالعه شده خود را برای استفاده اعضا و عموم مردم به کتابخانه‌ها هدیه کنند.

وی یادآور شد: کتابخانه ملی پیش از این نیز در چند نوبت، کتاب به کتابخانه‌های عمومی لرستان اهدا کرده است.

انتهای پیام


منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا