اکیپ از توافق حکیم زیاش با پاری‌سن‌ژرمن نوشت



روزنامه اکیپ فرانسه اعلام کرد که حکیم زیاش با باشگاه پاری‌سن‌ژرمن به توافق دست پیدا کرده و در آستانه پیوستن به این تیم است.

به گزارش ایسنا و به نقل از اکیپ، پاری سن ژرمن بعد از جدایی سارابیا به دنبال جایگزینی شایسته برای این بازیکن در میانه میدان است و به نظر می رسد که حکیم زیاش راهی تیم خواهد شد.

زیاش در آژاکس به یک ستاره بزرگ تبدیل شد و با پیشنهادهای زیادی مواجه بود. در نهایت این چلسی بود که توانست او را جذب کند اما این بازیکن مراکشی در چلسی نتوانسته است که انتظارات را برآورده کند و تراکم در خط حمله باعث شده تا کمتر فرصت بازی به او برسد.

طبق اعلام روزنامه اکیپ پاری سن ژرمن با زیاش برای جایگزینی سارابیا به توافق رسیده است و این بازیکن در آستانه عقد قرارداد با تیم پاریسی است.

روزنامه اکیپ در ادامه گزارش خود نوشت که هنوز دو باشگاه چلسی و پاری سن ژرمن بر سر مسائل مالی به توافق نهایی دست پیدا نکرده اند و در صورتی که پاری سن ژرمن رقم خود را بالا ببرد چلسی مشکلی با جدایی زیاش نخواهد داشت.

پاری سن ژرمن روزهای خوبی را تجربه نمی کند. این تیم سال ۲۰۲۳ را ناامید کننده آغاز کرده است و در ۴ بازی خود در لیگ فرانسه دو بار شکست خورده و تنها یک پیروزی را کسب کرده است. این تیم در لیگ قهرمانان اروپا بازی بسیار حساسی برابر بایرن‌مونیخ دارد و طبق اعلام سرمربی این تیم آنها به جذب دو بازیکن جدید نیاز دارند.

انتهای پیام



منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا