ایسکو وارد آلمان شد – ایسنا



هافبک سابق رئال مادرید با تیم یونیون برلین به توافق دست پیدا کرده است و برای عقد قرارداد با این تیم وارد آلمان شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسکای اسپورت ۱، یونیون برلین تیم شگفتی‌ساز فصل جاری رقابت های بوندسلیگا بوده است که در رده دوم جدول رده بندی قرار دارد. این تیم آلمانی برای تقویت خود در نیم فصل دوم با ایسکو به توافق دست پیدا کرده است.

ایسکو برای حضور در تست پزشکی یونیون برلین وارد آلمان شده است و قرار است که  امروز بعد از موفقیت در تست پزشکی این باشگاه قراردادش را تا سال ۲۰۲۴ با تیم امضا کند البته در قرارداد این بازیکن یک بند وجود دارد که در صورت توافق دو طرف یک فصل دیگر هم قراردادش تمدید خواهد شد.

ایسکو بعد از جدایی از رئال مادرید راهی سویا شد اما روزهای کابوس واری را در این تیم تجربه کرد. او در سویا تنها ۵ ماه حضور داشت به طوری که به خاطر عملکرد ناامیدکننده قرارداد او فسخ شد و به صورت بازیکن آزاد راهی یونیون برلین خواهد شد.

حضور در رقابت های بوندسلیگا تجربه ای مناسب برای ایسکو خواهد بود که در سویا نتوانست خود را ثابت کند البته او با وجود نیمکت نشینی در رئال مادرید جایگاه ویژه ای در بین هواداران تیم داشت چرا که هر گاه فرصت بازی به او می رسید عملکرد خوبی از خود نشان می داد.

یونیون برلین باتوجه به افت  محسوس بایرن‌مونیخ شانس زیادی برای کسب عنوان قهرمانی در بوندسلیگا دارد و با تیم صدرنشین تنها یک امتیاز اختلاف دارد.

انتهای پیام



منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا