بازداشت عاملان سرقت ۵۰ میلیارد ریالی از یک کارگاه طلاسازی



فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری اعضای باند سرقت از کارگاه استحصال طلا و نقره در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ محمد قاسم طرهانی در تشریح جزئییات این خبر گفت:‌ ماه گذشته و درپی دریافت پرونده سرقت ۵۰ میلیارد ریالی از کارگاه استحصال طلا و نقره در شهرک صنعتی علائین رسیدگی به موضوع سریعاً در دستورکار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرری قرار گرفت و آنان در نخستین‌گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم، بازبینی دوربین‌های مداربسته و استفاده از بانک اطلاعاتی مجرمان، هویت چهار متهم  را شناسایی کردند.

وی افزود:‌ ماموران همچنین متوجه شدند که یکی از سارقان، مدتی قبل در کارگاه محل سرقت مشغول به کار بوده و چندی پیش از آنجا اخراج شده است. این پلیس در گام بعدی با روش‌های علمی و بررسی‌های تخصصی موفق شدند مخفیگاه متهمان را در نقاط مختلف شهرستان ری شناسایی کنند که پس از آن هماهنگی با مقام قضایی انجام شد و سرانجام روز گذشته سه تن از اعضای این باند در عملیات‌های جداگانه دستگیر و به مقر پلیس منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در ادامه با بیان اینکه دستگیری نفر چهارم و آخر این باند در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی است، تصریح کرد: پس از انتقال متهمان ۳۴ الی ۳۹ ساله به مقر پلیس، آنان تحت بازجویی قرار گرفتند و با مشاهده ادله و مستندات لب به اعتراف گشوده و به بزه ارتکابی معترف شدند. در ادامه نیز متهمان با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی برای کشف جرائم احتمالی بیشتر تحت نظر پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفتند.

انتهای پیام



منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا