بازداشت ۶ افسر سوری به اتهام دادن اطلاعات درباره «شهید جعفری» به دشمن



منابع خبری از بازداشت ۶ افسر سوری به اتهام دادن اطلاعات در مورد «شهید داوود جعفری» به دشمن خبر دادند.

به گزارش ایسنا، پایگاه خبری سوری «صوت العاصمه» به نقل از منابع آگاه اعلام کرد که بخش اطلاعات نظامی ارتش سوریه طی هفته های گذشته ۶ افسر خود را به اتهام دادن اطلاعات به طرف های خارجی مخالف نظام بازداشت کرده است.

این افسران متهم به دادن اطلاعاتی در خصوص تحرکات سردار شهید داوود جعفری به دشمن هستند که در اواخر نوامبر ۲۰۲۲ در نزدیکی دمشق به شهادت رسید.

بخش اطلاعات نظامی ارتش سوریه بعد از شنود کردن مکالمات و پیام های این افسران آن ها را بازداشت کردند.

این منابع می گویند که این متهمان به عنوان یک شبکه اطلاعاتی برای یک کشور خارجی کار می کردند.

منابع صوت العاصمه می گویند که شهید داوود جعفری طی یک ماموریت اطلاعاتی در ریف قنیطره در نزدیکی نوار مرزی با سرزمین های اشغالی به شهادت رسیده است.

این منابع تاکید کردند که شهید جعفری یک هفته قبل از شهادتش به همراه افسرانی از بخش امنیت نظامی ارتش سوریه طی یک ماموریت اطلاعاتی به جنوب سوریه رفته بود.

این منابع همچنین اعلام کردند که رژیم صهیونیستی خودروی حامل شهید جعفری را در مسیر بازگشتش به دمشق مورد هدف قرار دادند و آن شهید به منطقه حضرت زینب منتقل داده شد و به مدت دو روز تحت مراقبت های ویژه بود.

روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای از شهادت سرهنگ پاسدار داوود جعفری از افسران ارشد و پاکباخته نیروی هوافضای سپاه توسط ایادی رژیم صهیونیستی با بمب کنار جاده ای در حوالی دمشق سوریه در صبح روز سه‌شنبه (اول آذر۱۴۰۱) خبر داد.

در این اطلاعیه با تاکید بر اینکه بی تردید رژیم جعلی و جنایتکار صهیونیستی پاسخ این جنایت را دریافت خواهد کرد،   آمده است: با تبریک و تسلیت شهادت این افسر مومن، مخلص، فداکار و پاکباخته به خانواده معظم و آحاد فرماندهان و کارکنان نیروی هوافضای سپاه و رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی؛ آیین‌های تشییع، تدفین و خاکسپاری شهید عالیقدر متعاقباً به آگاهی ملت شریف ایران رسانده خواهد شد.

انتهای پیام



منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا