بالا رفتن کیفیت و توانایی قرآنی می‌تواند باعث کیفیت زندگی قرآنی شود

ایسنا/قم شرکت کننده سی‌وششمین مسابقات ملی قرآن و عترت دانشجویان گفت: یکی از ویژگی‌های مسابقات قرآن آن است که شما را در اوج آمادگی محفوظ بدارد خواه در حفظ، تلاوت و یا ترتیل و دیگر موارد که بواسطه تمارین زیاد و پی در پی و تعامل با اساتید و دوستان قرآنی نکات جدید و کیفیت زندگی را ارتقا می‌دهد، در واقع بالارفتن کیفیت و توانایی قرآنی می‌تواند باعث کیفیت زندگی قرآنی شود.

مسلم یادگاری‌پور، متسابق سی‌وششمین مسابقات ملی قرآن و عترت دانشجویان در گفت‌وگو با ایسنا، بیان کرد: در این مسابقات رتبه دوم حفظ قرآن 5 جز را کسب کردم که از دانشگاه پیام نور تهران و از شهر خرم‌آباد استان لرستان توفیق حضور در این مسابقات را داشتم.

وی افزود: این مسابقات بعد از مسابقات اوقاف در بالاترین سطح است خصوصا در بخش 5 و 10 جز که کیفیت برگزاری بسیار عالی و از حضور داوران نخبه استفاده بردیم که خدا را شاکریم که توانستیم به کسب رتبه دست پیدا کنیم.

یادگاری‌پور که در سال گذشته در مسابقات کشوری رتبه دوم را کسب کرده بیان کرد: سال گذشته مسابقات ملی به شیوه غیرحضوری بود که عدالت در آن‌ها برقرار نشد چرا که همانطور که مسلم است تمرکز حفاظ در صبح بیشتر است و تلاوت بنده در سال گذشته دقیقا هنگام نماز ظهر بود و سبب شد تا اختلالاتی بوجود بیاید.

متسابق سی‌وششمین مسابقات ملی قرآن و عترت دانشجویان گفت: یکی از ویژگی‌های مسابقات قرآن آن است که شما را در اوج آمادگی محفوظ بدارد خواه در حفظ، تلاوت و یا ترتیل و دیگر موارد که بواسطه تمارین زیاد و پی در پی و تعامل با اساتید و دوستان قرآنی نکات جدید و کیفیت زندگی را ارتقا می‌دهد. در واقع بالارفتن کیفیت و توانایی قرآنی می‌تواند باعث کیفیت زندگی قرآنی هم بشود.

وی اظهار کرد: پیشنهاد یا انتقادی که وارد است این است که اطلاع رسانی ضعیف است و دانشگاه‌ها کم کاری دارند و قاریان و حافظان و فعالان قرآنی در بخش‌های قرآنی به کمک و حمایت بیشتری نیاز دارند.

ایسنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا