باید کمک کنیم شرایط دانشجویان بهتر شود



ایسنا/خوزستان رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم گفت: معاونت‌های دانشجویی پیشقراول و پیشگام مواجهه با مشکلات دانشجویان هستند و هر چقدر تلاش کنیم، کم است.

دکتر هاشم داداش‌پور در افتتاحیه هفتاد و یکمین نشست معاونین دانشجویی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور که امروز (۱۲ بهمن) در دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد، اظهار کرد: امروز سومین نشست از هفتاد و یکمین دوره نشست معاونان دانشجویی سراسر کشور را در دانشگاه شهید چمران اهواز شاهد هستیم و اولین نشست در مشهد و دومین نشست در اردبیل برگزار شد.  

به گزارش ایسنا، وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجو، افزود: دانشگاه شهید چمران اهواز محل حضور شهدای بزرگی از شهید کاظمی گرفته تا شهید چمران، بوده است. ۱۰۷ شهید از شهدای دانشجو از دانشگاه شهید چمران اهواز هستند و این تعداد شهید را نمی‌توان در دانشگاه‌های دیگر دید.

رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: بررسی چهار تا پنج موضوع در نشست سراسری معاونان دانشجویی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور تدارک دیده شده است و مسائل اصلی که دانشگاه‌های کشور با آن مواجه هستند، مطرح خواهد شد.

داداش‌پورعنوان کرد: سلامت روان، سلامت جسم دانشجویان، تامین مالی برای امور تغذیه که تقریبا همه معاونان این را درک می‌کنند، از مسائل مورد بررسی در این نشست هستند.

رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم گفت: امیدواریم این نشست فرصتی باشد تا بتوانیم فهم بهتر و عمیق‌تری از مشکلات دانشجویان داشته باشیم و برای رفع آن‌ها گام برداریم. تک تک این دانشجویان فرزندان ما هستند و باید کمک کنیم شرایط بهتر شود.

وی افزود: معاونت‌های دانشجویی پیشقراول و پیشگام مواجهه با مشکلات دانشجویان هستند و هر چقدر تلاش کنیم، کم است.

به گزارش ایسنا، در افتتاحیه این نشست از کتاب جامع شهدای دانشگاه شهید چمران اهواز با عنوان شاهدان ملکوت نوشته دکتر عابدین رهنوردی رونمایی شد.

انتهای پیام



منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا