برای جامعه اسلامی مظهر رحمت و برای کفار تجسم قهر و غضب الهی بود



ایسنا/بوشهر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در جامعه اسلامی مظهر رحمت و برای کفار تجسم قهر و غضب الهی بود.

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری سه‌شنبه ۱۳ دی به مناسبت سالروز شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی در ابتدای درس خارج فقه اظهار کرد: گرامی می‌داریم یاد و خاطره شهید والامقام سردار وفادار به اسلام و مکتب اهل بیت، آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و نماد ولایت مداری و امیدواریم ان شاء الله خدا به درجات وی در عرش بیفزاید و دعای ایشان برای مسلمین و مردم ایران به احسن وجه نصیب و قبول بفرماید.

وی اضافه کرد: شهید سلیمانی تربیت شده مکتب انقلاب بودند و در همه ابعاد، معرفتی، رفتاری، اخلاقی، بصیرتی، سیاسی و اجتماعی و در یک کلام شخصیت کم‌نظیر داشت؛ سلیمانی در منظومه انقلاب خدمات شایانی به ایران، اسلام و مکتب اهل بیت و مردم مسلمان منطقه و جهان مقاومت در مقابل جهان استکبار انجام داد.

نماینده، ولی فقیه در استان بوشهر تصریح کرد: یکی از ویژگی‌های این انسان بزرگ عبور از دنیا بود، جسمی فی الدنیا بود اما روحی و قلبی فی الاخره بود؛ لذا هیچ عنوانی از عناوین دنیایی برای او لذت بخش نبود مگر اینکه عنوانی باشد که در طریق خدمت به اسلام و مسلمین انقلاب و آبادی آخرت معنا و مفهوم داشته باشد. بدین جهت سربازی نظام و خدمت برای نظام را ترجیح می‌داد.

صفایی بوشهری ادامه داد: شهید سلیمانی به معنای دقیق کلمه دارای مقام اخلاص و اخلاص وی کاشف خیلی از امور بود، بدین خاطر «أَشِدَّاء عَلَی الْکُفَّارِ رُحَمَاء بَیْنَهُمْ» بود.

امام جمعه بوشهر بیان کرد: شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در جامعه اسلامی مظهر رحمت و برای کفار تجسم قهر و غضب الهی بود. وی الگوی مناسبی است برای تمامی جوانان و مسئولان ایران بود؛ محبوبیت حاج قاسم نتیجه معامله‌اش با خداست. کسی که چیزی برای خودش نخواهد بلکه همه چیز برای خدا بخواهد، خدا هم همه چیز برای او می‌خواهد.

صفایی بوشهری گفت: شهید سلیمانی خوب و سعید زندگی کرد، سعید به شهادت رسید و ان شاء الله در قیامت سعید محشور می‌شود.

انتهای پیام



منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا