بررسی بودجه مجموعه‌های وزارت کشور در لایحه بودجه ۱۴۰۲ در کمیسیون عمران


سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۲ در نشست امروز این کمیسیون با حضور وزیر کشور، دبیر اجرائی شورای توسعه سواحل مکران و رییس بنیاد مسکن خبر داد.

عبدالجلال ایری در گفت و گو با ایسنا ضمن تشریح جلسه امروز کمیسیون عمران مجلس، بیان کرد: در جلسه امروز کمیسیون نیز تبصره ها و احکام ارجاعی لایحه بودجه سال آتی با حضور وزیر کشور و دبیر اجرائی شورای توسعه سواحل مکران مورد بحث و بررسی قرار گرفت. وزیر کشور گزارشی از وضعیت زیرمجموعه های این وزارتخانه در حوزه های مدیریت پسماند، حمل و نقل عمومی و عقب ماندگی در نوسازی این ناوگان، شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، پیشبرد برنامه‌های ایجاد شهر هوشمند، تامین ماشین آلات آتش‌نشانی و بروزرسانی طرح‌های هادی و تفصیلی، سازمان مدیریت بحران به اعضای کمیسیون ارائه کرد. 

وی در ادامه اظهار کرد: در ادامه وزیر کشور پیشنهادات و مطالبات خود در لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ را مطرح کرد. همچنین در این نشست حسین دهقان دبیر اجرائی شورای توسعه سواحل مکران نیز به ارائه گزارشی پیرامون موانع و چالش‌های پیش روی توسعه سواحل مکران و  تبدیل مکران به هاب منطقه در حوزه، اقتصادی، انرژی و ترازیتی پرداخت. 

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: همچنین اکبر نیکزاد رئیس بنیاد مسکن  نیز در جلسه امروز کمیسیون  گزارشی از پیشرفت برنامه‌های ساخت مسکن روستایی و پروژه‌های عمرانی در دست اجرا ارائه کرد. اعضای کمیسیون نیز پیشنهادات و نظرات خود را پیرامون مطالبات مطروحه در این نشست برای لحاظ در لایحه بودجه ۱۴۰۲ مطرح کردند. 

انتهای پیام


منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا