بررسی مشکلات معیشتی مردم محور نشست خبرگان/ رئیس جمهور در جلسه خبرهای خوشی داد

آیت الله سید احمد خاتمی پس از پایان جلسه سه ساعته مشترک هیات رئیسه مجلس با روسای کمیسیون‌های مجلس خبرگان گفت:​ از ویژگی‌های این جلسه حضور ارزشمند رئیس جمهور بود که دیدگاه‌ها و نظرات اعضای مجلس خبرگان را شنید و پس از ارائه برخی توضیحات اعلام کرد که روش و منش من پیگیری مشکلات همه اقشار جامعه و از جمله شنیدن صحبت‌های اعضای خبرگان ملت است.
وی با اشاره به اینکه در این جلسه ۱۶ نفر ازجمله آیت الله جنتی سخنرانی کردند، افزود: اکثر اعضای مجلس خبرگان دراین جلسه از مشکلات مردم به ویژه مشکلات معیشتی و گرانی گفتند و به اتفاق از منش و مردمی بودن آقای رئیسی تجلیل کردند.
سخنگوی هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: رئیس جمهور در این جلسه درباره مبارزه با کرونا و در زمینه ذخیره کالاهای مورد نیاز مردم خبرهای خوشی داد.
آقای خاتمی جمله کلیدی «به یاری خدا ما می‌توانیم» را از منطق سخنان رئیس جمهور دانست و افزود: آقای رئیسی در این جلسه اعلام کرد که از این به بعد اخبار و کارهایی را که دولت انجام داده است، اطلاع رسانی می‌کند و کمتر از صیغه مضارع استفاده خواهد کرد که این منش ستودنی است.
وی با بیان اینکه مطالبه گری خبرگان از دولت تنها مال این دوره نیست و در دولت‌های قبل هم سابقه داشته است گفت:​ خبرگان دو شخصیت حقوقی و حقیقی دارند که از جنبه حقیقی با مردم هستند و مشکلات آنان را پیگیری می‌کند.
سخنگوی هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه هیات رئیسه این مجلس هم مطالبه گری خبرگان از دولت را پیگیری می‌کرد افزود: در دوره‌های قبل دولت‌ها یا پاسخ نمی‌دادند یا کمتر پاسخگو بودند و به همین دلیل از رئیس جمهور خواسته شد تا اعتنای بیشتری به خواسته‌های خبرگان ملت داشته باشد.
آقای خاتمی تصریح کرد: این خواسته ها، خواسته‌های شخصی خبرگان نیست و در حقیقت انعکاس خواسته‌های مردم است.

2323

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا